ahmad.dk Skrevet March 22, 2008 Rapporter Skrevet March 22, 2008 Er det bedst at laane penge til en bil i banken eller finanserings selskab? Kan man optage en bil laan naar man lige er flyttet til SE?? Er det rigtigt at man faar pengene udbetalt til ens konto, eller bliver de overfoert direkte til forhandleren? Er der Saerlige regler for hvor gammel bilen maa vaere i forhold til finansering? (hvis koebes i Sverige) (eller i Tyskland) Jeg overvejer nemlig at laane pengene i SE, men koebe bilen i DEU og selv omregistrere den. selvom biler er billige i SE (i forhold til DK) saa er Fidusen at man faar meget mere bil for samme penge. haaber at faa nogen gode svare. Jeg er ret ny her. // Ahmad
Thomas Besvaret March 22, 2008 Rapporter Besvaret March 22, 2008 Er det bedst at laane penge til en bil i banken eller finanserings selskab? Kan man optage en bil laan naar man lige er flyttet til SE?? Er det rigtigt at man faar pengene udbetalt til ens konto, eller bliver de overfoert direkte til forhandleren? Er der Saerlige regler for hvor gammel bilen maa vaere i forhold til finansering? (hvis koebes i Sverige) (eller i Tyskland) Jeg overvejer nemlig at laane pengene i SE, men koebe bilen i DEU og selv omregistrere den. selvom biler er billige i SE (i forhold til DK) saa er Fidusen at man faar meget mere bil for samme penge. haaber at faa nogen gode svare. Jeg er ret ny her. // Ahmad Brug søgefunktionen, der står alle svarene!
michael k Besvaret March 22, 2008 Rapporter Besvaret March 22, 2008 og husk at hente bil i deu indebærer en overhængende risiko for at få en hvor der er fusket med målere osv :) fordelen ved en svensksolgt bil er at du kan følge den
jazzy Besvaret March 22, 2008 Rapporter Besvaret March 22, 2008 Jeg er lige flyttet til sverige for 3 uger og har lige været alt det med bilkøb igennem. Jeg blev nød til at købe en bil i Sverige pga at ingen ville låne mig pengene til en i Deu. Tilgengæld ville alle låne mig penge til en svensk bil. Jeg blev godkendt til bil til 300.000,- sek på under en time og det var bare ved at skrive en mail. De ville bare have en ansættelseskontrakt som det eneste. Pas på når du skal handle i Deu. Der er mange der siger at de har bilen stående hos et shippingfirma og for det meste i Uk. Det er fusk det hele. Du betaler ca. 30% af bilens pris og så vil de shippe den til dig men de ser hverken bil eller penge igen. En kollega og jeg prøvede at få lov at komme til Uk og se bilen men det måtte vi ikke for den stod i en aflåst container og det var imod shippingfirmaets politik. Bare pas på er det eneste jeg kan sige. Held og lykke med bilsøgningen. Håber du finder din ønskebil:-)
Homer Besvaret March 23, 2008 Rapporter Besvaret March 23, 2008 og husk at hente bil i deu indebærer en overhængende risiko for at få en hvor der er fusket med målere osv :) fordelen ved en svensksolgt bil er at du kan følge den Mage til vrøvl!! En bil købt i Tyskland kan følges akkurat lige så godt som en bil købt i Sverige - det handler blot om almindelig sund fornuft og forsigtighed.
BS Besvaret March 23, 2008 Rapporter Besvaret March 23, 2008 Vær opmærksom på at en tysk import bil kan være svær at sælge igen da svenskere generelt er import forskrækket. Taler af erfaring.
ahmad.dk Besvaret March 23, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret March 23, 2008 Super. Tak for svarene, men paa hvad?? hehe Mit spoergsmaal gik oprindeligt udpaa om det er smartest at tage laan hos et finanserings selskab eller i banken. Jeg laeser om en masse mennesker som har faaet laan til 3.95 %, 4,25% etc. Men naar jeg er inde i www.bytbil.se saa ligger de finanserings tilbud paa 6.95%. . Har i hverfald ikke faaet billigere tilbud. Mit andet spoergsmaal var, faar man pengene udbetalt eller bliver de overfoert til forhandleren direkte? Jeg vil selvfoelgelig gerne have "max" bil for mine penge. Det har jeg paa fornemmelsen at man faar i DEU. Anyway, haaber at I kan gi mig nogen gode, og smarte raad om hvad jeg skal. Jeg er lige flyttet til Malmo her d. 13/3, og jeg foeler at der er mange ting man skal "passe paa". Thx in Advance. //Ahmad :th2::th2:
michael k Besvaret April 17, 2008 Rapporter Besvaret April 17, 2008 Jeg blev godkendt til bil til 300.000' date='- sek på under en time og det var bare ved at skrive en mail. De ville bare have en ansættelseskontrakt som det eneste.[/quote'] hvilket selskab brugte du ? har fået nej af flere fordi jeg ikke har boet her længe nok bla wasa de sagde bare kategorisk nej da de hørte "dansker ny i sverige"
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu