Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Besøgte et par gode venner forleden, som berettede at efter de var blevet gift var manden "forsvundet" hos det danske skattevæsen - han foreslog at jeg lige tjekkede om jeg stadig var til, eftersom jeg også blev gift sidste år :love: Jeg har jo for nyligt modtaget email fra skat om at nu var mit skattemappe åben for tastselv, så det tog jeg ganske roligt, men da jeg lige ville se var min overraskelse stor... jeg fandtes ikke... der var intet i min mappe... jo der var for tidligere år, men ikke 2007 og frem (forskuds for 2008)... lidt sjovt ikke?? Prøvede at trænge telefonisk igennem i dag, dog uden held... nogen som har en god tanke om hvad der mon sker... og hvorjeg jeg forsvinder efter at være blevet gift - jeg kunne svagt forstå det hvis det var noget med jeg skiftede navn, som mange kvinder gør efter bryllup... men det er jo ikke så aktuelt liiiiige her. Hatte Kapello

Besvaret

Tænkte jeg også først!! Men der var den detalje at han havde erfaret det ved at han ikke fik sin løn udbetalt fordi der pludsleig ikke fantes skatteoplysninger på ham... tanden mindre fedt :sad: Kapello

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...