Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hey, har lige fundet mine sommer sutter frem, meen de trænger til at omgang med en malerdåse.. Nogen som kan anbefale et godt sted hvor det ikke koster 5mio at få sine fælge blæs og malet?? Har hørt at det er bedst de bliver glasblæst og ikke sandblæst?? er det rigtig,??:)

Besvaret

Tror du mener 1000 kr, ik? - det er helt klart per fælg. De skal glasblæses, pulverlakeres og afsluttes med klarlak. Klarlak er vigtig da lakeringen ellers for hurtigt bliver beskadiget. Firmaet der linkes til benytter en kemisk aflakering - hvordan det er ved jeg intet om. Har arbejdet 11 år i en pulverlakeringsvirksomhed (sluttede for 2 år siden og har malet masser af fælge) men altid brugt metoden med glasblæsning. Pede

Besvaret

Desværre. Min tidligere arbejdsplads udfører ikke længere sort arbejde. Ejeren fyrede de 2 værkførere et halvt år inden jeg stoppede da de drev organiseret sort arbejde bag hans ryg. Indtil da kunne enhver ellers snildt få malet fælge og køkken-låger til særdeles konkurrencedygtige priser. Synes 1250 SEK incl klarlak lyder fint men som sagt kender jeg intet til det med at fjerne malingen kemisk i forhold til glasblæsning/slyngrensning. Pede

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...