Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
Så fik jeg snakket med Rambo' date=' de kunne levere og ligge rullegræsset for bare [b']800 Sek pr kvm, så det er bestilt:th2: PS. vi har 55 kvm
Det er forhåbentlig en aprilsnar eller en tyrkfejl??? :rolleye:
Besvaret
Øv :flov: Men faktisk snakkede jeg med et andet firma, han ville lave det for 400-500 sek pr kvm.......tror sku jeg ligger det selv:rolleyes:
Rullegræs koster ca. imellem 15 og 40 Dkr pr. kvm og du kan sagtens selv lægge det.... Lægning af ca. 50 m2 bør koste ca. 4-5000 Dkr (det er prisen i DK)
Besvaret

I know, det bliver også løsningen;) Men ikke desto mindre ville han sku 400-500 Sek pr kvm :eek:

Rullegræs koster ca. imellem 15 og 40 Dkr pr. kvm og du kan sagtens selv lægge det.... Lægning af ca. 50 m2 bør koste ca. 4-5000 Dkr (det er prisen i DK)
Besvaret
Men ikke desto mindre ville han sku 400-500 Sek pr kvm :eek:
Til dén pris kunne du lægge Junckers Skibsgulv i haven!...er du sikker på i har forstået hinanden ret?
Besvaret

Hi hi ja ja den gik fint igennem:lol: Ved sku ikke om han regnede med at kunne snyde en dum Dansker, men så dum er jeg altså heller ikke:laugh: Men Junckers Skibsgulv hmm:rolleyes: det kunne være det holdt lidt længere end en græsplæne;)

Til dén pris kunne du lægge Junckers Skibsgulv i haven!...er du sikker på i har forstået hinanden ret?
Besvaret
Hvis jeg ganger 50 m2 med en m2 pris på mellem 15-40 DKK, så kommer jeg ikke i nærheden af et beløb der siger 4-5000 DKK :confused:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...