homer132 Skrevet March 30, 2008 Rapporter Skrevet March 30, 2008 er det mig som er søndags træt, eller kan man ikke købe volkswagens fox i sve. tænkte ellers på at konen skulle ha den. strange.
PSAUSA Besvaret March 30, 2008 Rapporter Besvaret March 30, 2008 Mener helt bestemt a for 1,5 år siden kunne man!!! der fik jeg mit livs chok da jeg kom ind hos VW, for a kikke lidt, og den kostede over 100000!
MC Manden Besvaret March 30, 2008 Rapporter Besvaret March 30, 2008 er det mig som er søndags træt, eller kan man ikke købe volkswagens fox i sve. tænkte ellers på at konen skulle ha den. strange. Jeg har siddet i en hos Din Bil i Malmö.... Jeg kunne ikke lade være med at grine....damn for en skod bil !... Du må jo nærmest hade din kone hvis du mener hun skal ha' sådan en :D
homer132 Besvaret March 30, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret March 30, 2008 næ hun er såmænt sød nok :) hun kommer fra en 4 årig punto, så er ikke så godt vant. troede ellers det var en ok lille bil, men ka være hun må vente lidt og så hapse en golf.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu