Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Ja jeg overvejer at købe en mc og så bruge den til at pendle til arbejde på når vejret er til det . kom i den forbindelse til at tænke på om brofradraget var det samme som for bil ? da passagen jo er noget billigere på Mc !

Besvaret
da passagen jo er noget billigere på Mc !
OK !!... Du har fundet ud af deres smarte prissætning ? Der er INGEN forskel på prisen når du pendler ! Det har vi nu gjort dem opmærksom på i henved 4 år...
Besvaret

Ok :surprise: i mener selvfølgelig fuld pendling , ja så er der sku ikke noget at hente , de vil nok ikke have for mange Mc´r på den bro ...:rolleyes: Jeg pendler selv for det meste med Tog "til tiden :sick: " men bruger nogle dage bilen hvor jeg underviser forskellige steder (det var her Mc´n skulle komme ind i billedet) . Tak for svar - ser ud til der er håb for drenge drømmen :th2:

Besvaret
:laugh: ja for dælen... Jeg er dog mere typen der kan lide en svag brise i håret :th2: overvejer iøvrigt noget alla :Burgmann 650 - Aprillia scarabeo 500 da den ikke kan stå i garage og jeg ikke gider at pudse crom konstant (ér prøvet) :o
Besvaret
: overvejer iøvrigt noget alla :Burgmann 650 - Aprillia scarabeo 500 da den ikke kan stå i garage og jeg ikke gider at pudse crom konstant (ér prøvet) :o
:eek::eek: WHAT THE FUCK ? ... du skulle næsten tvinges til dobbelt broafgift :D

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...