Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Til markedspris???? Man må jo kunne finde mulige investorer i hele regionen, samt et bidrag fra samtlige pendlere. Så er det jo at vi skal hitte ud af prisen på passagen for lastbiler, busser og toge.... Hvis du regner med en pris på 20 millarder kroner og vi er 30.000 pendlere, så vil det for min del, være en overskudsforretning efter 10 år.... Jeg lægger rask væk over 70.000 om året på at køre over broen. Finder vi investorer, vil prisen for pendlerne jo rasle ned..... Eu kunne sikkert bidrage med egnsudviklingsstøtte osv.... Husk også at Kastrup Lufthavn er afhængig af landanlæggene og det vil naturligvis ikke være billigt for dem at skulle benytte dem.....;)

Besvaret

Vanvid...

Til markedspris???? Man må jo kunne finde mulige investorer i hele regionen, samt et bidrag fra samtlige pendlere. Så er det jo at vi skal hitte ud af prisen på passagen for lastbiler, busser og toge.... Hvis du regner med en pris på 20 millarder kroner og vi er 30.000 pendlere, så vil det for min del, være en overskudsforretning efter 10 år.... Jeg lægger rask væk over 70.000 om året på at køre over broen. Finder vi investorer, vil prisen for pendlerne jo rasle ned..... Eu kunne sikkert bidrage med egnsudviklingsstøtte osv.... Husk også at Kastrup Lufthavn er afhængig af landanlæggene og det vil naturligvis ikke være billigt for dem at skulle benytte dem.....;)
Hvis jeg skimmer min "indbakke" samt læser ovenstående, kan jeg se, at du har "for meget tid" idag :laugh:
Besvaret

Tænk nu lidt over det Mogens... Det er uhyrlige summer der bliver flyttet over Øresund og for en brøkdel af dem, kunne man erhverve broen. Jeg er sikker på at det meste af Skåne, Halland og Blekinge ville støtte op omkring det. Samt de fleste af kommunerne i Kbh's området.... Det er jo primært her, fortjenesten vil komme i form af en vækst i områdets erhvervsinvesteringer osv.... Er broen ikke en hindring i det daglige(nævneværdig udgift), så vil regionen eksplodere i vækst!!

Hvis jeg skimmer min "indbakke" samt læser ovenstående' date=' kan jeg se, at du har "for meget tid" idag :laugh:[/quote']
Besvaret

Fantastisk forretning...

Var der ikke noget med at ATP ville overtage infrastruktur'en nogle steder???
Jow jow - www.dr.dk/Regioner/Bornholm/Nyheder/Oestersoen/2008/01/05/104048.htm Ligesom dig kan enhver idiot - uden sammenligning iøvrigt :) - se det fornuftige i at investere i en forretning, hvor kundeunderlaget forventes at stige fra de nuværende 18.000 pendlere til forventede 40.000 pendlere - om dagen...
Besvaret

Du mener vel om dagen....;) Det sjove er jo at det er med dagens priser.... Hvordan tror du det billede vil se ud med væsentligt lavere priser???? http://www.dr.dk/Nyheder/Penge/2008/01/04/222223.htm Jeg vil faktisk opfordre Øresundsborger til at tage fat om dette, således vi kan få en aktør ind, der ikke kun tænker lokalt, men regionalt og globalt.

Jow jow - www.dr.dk/Regioner/Bornholm/Nyheder/Oestersoen/2008/01/05/104048.htm Ligesom dig kan enhver idiot - uden sammenligning iøvrigt :) - se det fornuftige i at investere i en forretning, hvor kundeunderlaget forventes at stige fra de nuværende 18.000 pendlere til forventede 40.000 pendlere - om året...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...