Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Nu blev jeg lidt nysgerrig da jeg var forbi bilmessen, og så hvor mange mennesker der faktisk betalte knap 1.500 kr. for 2 ture rundt på en bane i en superbil (3 min) Så ville jeg da lige have lidt sjov i en afstemning for at høre lidt motivation for at give den sum for 3 min uden tvivl super sjov.... Og da gerne lidt kommentarer omkring oplevelsen hvis nogen herinde har prøvet....

Besvaret

Ja - jeg var også én af de tosser :rolleye: som gav 1500,- for 2 runder i Ferrari Scuderia'en... Primært fordi at jeg jo aldrig selv ville komme i nærheden af én - og hvis jeg nu skulle for mulighed for at køre en sådan én selv - så ville jeg jo aldrig være i stand til at køre den så sindsygt... Hold da k...ft en acceleration :th2: kunne stadig mærke det i nakken dagen efter :laugh: Mvh Alex

Besvaret

Hele min motivation for at stå op om morgenen og gå på arbejde er at få råd til en dag at have en perlerække af mine ønske-muskelbiler stående ude i indkørslen. Den drøm skal ikke ødelægges af at prøve en tur i en af dem til 1500 kr og dermed sikkert erfare at det slet ikke er drømmen og slidet værd, eller og det er måske endnu værre, at opdage det faktisk er det hele værd :scared: Derfor ingen tur til mig tak :laugh:

Besvaret
Jeg gav min far en tur sammen med *bigMac*' date=' i ca. 3måneder var han ikke til at skyde igennem :) så om det er mange penge,, tja en bio tur snakker man måske om i 1½minut..[/quote'] Rigtig god ide, det gør jeg sgu også næste år.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...