jazzy Skrevet April 6, 2008 Rapporter Skrevet April 6, 2008 Hejsa. Jeg har lige fået sat en parabol op og sat til i vores stue. Problemet er bare at jeg kun kan se tv i stuen hvilket også er fint nok men lidt irriterende når børnene vil se tegnefilm, moderen vil se serier og faderen vil se fodbold. Er der nogen der ved hvordan vi kan løse det lille problem? Vi har 3 tv i husstanden så det er ikke det der er problemet men hvordan vi kan få signaler ud til dem og kan se hver vores kanal.
EBL Besvaret April 6, 2008 Rapporter Besvaret April 6, 2008 Hejsa. Jeg har lige fået sat en parabol op og sat til i vores stue. Problemet er bare at jeg kun kan se tv i stuen hvilket også er fint nok men lidt irriterende når børnene vil se tegnefilm, moderen vil se serier og faderen vil se fodbold. Er der nogen der ved hvordan vi kan løse det lille problem? Vi har 3 tv i husstanden så det er ikke det der er problemet men hvordan vi kan få signaler ud til dem og kan se hver vores kanal. Så skal du også have flere recievere (digitalboxe) , det kan ikke lade sig gøre at se forskeliige kanaler på forskellige TV ellers. Hos Viasat hedde r et sådant abbonement ViasatHelaHuset. Det koster ca. 120 kr ekstra om måneden, at kunne se eksempelvis to andre kanaler fra parabolen på andre TV i huset. Du kan dog bestille op til 4 ekstra recievere.
jazzy Besvaret April 6, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret April 6, 2008 Nu er det sådan at det ikke er en svensk parabol vi men en dansk. Jeg har hørt at man evt kan få nogle trådløse løsninger men ved ikke disideret hvad jeg skal lede efter.
sup3rior Besvaret April 6, 2008 Rapporter Besvaret April 6, 2008 RE. Tv problem Det vil altid være sådan at skal du se en anden kanal end dem som kører på boksen i stuen skal du bruge flere receivere... De trådløse løsninger kan ganske korrekt sende signalet rundt i hytten, men kun det signal som bliver sendt fra "master" enheden. Så du skal nok høre Viasat i DK om de har en løsning så du kan få flere receivere i hytten :)
jazzy Besvaret April 6, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret April 6, 2008 Øv hvor er det dog besværligt. Det er både canal digital og viasat det drejer sig om.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu