Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hvis man skifter tandlæge, kan man så få sit røntgen billede med. Det koster jo en god sjat penge, og hvis man nu ikke er tilfreds med sin tandlæge så virker det dumt hvis man skal tage et nyt røntgen billede igen hos den næste tandlæge?

Besvaret
det var nu også planen' date=' men jeg kunne godt tænke mig at vide om der er nogen der har prøvet dette før[/quote'] Jeg har prøvet det, men jeg ved endnu ikke om det har virket. Skriftede tandlæge til en i DK, efter at have haft en i Sverige. Den nye tandlæge sendte et brev til den gamle tandlæge, hvor de bad om at få tilsendt billederne... har desværre ikke lige hørt, om det er lykkedes, men det håber jeg da :)
Besvaret
Hvis man skifter tandlæge, kan man så få sit røntgen billede med. Det koster jo en god sjat penge, og hvis man nu ikke er tilfreds med sin tandlæge så virker det dumt hvis man skal tage et nyt røntgen billede igen hos den næste tandlæge?
Ja, det kan man godt. Tandlægen må ikke udlevere røntgenbilleder til dig. Men når du har fundet en ny tandlæge så skal din nye tandlæge rekvirere kopi af journalen + røntgenbilleder (telefonisk eller skriftligt) fra din gamle tandlæge. Så nemt er det.. :)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...