Mr. Kubik Skrevet April 9, 2008 Rapporter Skrevet April 9, 2008 Hej, Er der nogen som kender et billigt værksted til Porsche i Sverige, Danmark eller Tyskland. Mvh. Mr. Kubik
Miriam Besvaret April 9, 2008 Rapporter Besvaret April 9, 2008 Ku være du skulle have valgt en anden bil, hvis du ikke har råd til at køre den på værksted Porsche og billig bør vist ikke stå i sammen sætning :)
Guest Mogens Besvaret April 9, 2008 Rapporter Besvaret April 9, 2008 Ku være du skulle have valgt en anden bil, hvis du ikke har råd til at køre den på værksted Porsche og billig bør vist ikke stå i sammen sætning :) Her er de tyske servicepriser - www.porsche-paderborn.de/de/index.php?lia_page=festpreis_angebote_details&gruppe=4 I Helsingborg findes et uautoriseret værksted for Porsche, der nyder stor respekt. Jeg husker ikke navnet, men det gør Peter sikkert ;)
credde Besvaret April 9, 2008 Rapporter Besvaret April 9, 2008 Jeg bruger Porsche Center Syd i Helsingborg - har dog kun været der én gang, da jeg kun har haft min Porsche siden slutningen af august sidste år. Men den ene gang, jeg var der, blev jeg bestemt ikke skuffet - de ydede en super service :th2:
Peter H. Besvaret April 10, 2008 Rapporter Besvaret April 10, 2008 I Helsingborg findes et uautoriseret værksted for Porsche, der nyder stor respekt. Jeg husker ikke navnet, men det gør Peter sikkert ;) Jeps :)... Det er GT Motorsport og de er super flinke,de köre selv race så hvis der skal göres noget ved bilen så har de styr på det... Her er en adr.. http://gulasidorna.eniro.se/query?what=cs&search_word=042220970&geo_area=
Guest Mogens Besvaret April 10, 2008 Rapporter Besvaret April 10, 2008 Jeps :)... Det er GT Motorsport og de er super flinke,de köre selv race så hvis der skal göres noget ved bilen så har de styr på det... Her er en adr.. http://gulasidorna.eniro.se/query?what=cs&search_word=042220970&geo_area= Præcis - www.gtmotorsport.se Jeg kender en 996 GT3-ejer, der anvender dette værksted, og han siger også god for dem. De reparerer ofte delen, istedet for blot at udskifte den, hvis man forstår, hvilket i nogle tlfælde kan spare een for lidt kroner. Iøvrigt har jeg anskaffet mig et Porsche Mastercard, hvilket giver 10% rabat på alt, havd jeg køber hos Porsche (service, udstyr, tequipment osv)
BS Besvaret April 10, 2008 Rapporter Besvaret April 10, 2008 Ku være du skulle have valgt en anden bil, hvis du ikke har råd til at køre den på værksted Porsche og billig bør vist ikke stå i sammen sætning :) Svarer lidt til at køre Lupo 3L og køre den tør. Det må da være toppen af nærrighed
Mr. Kubik Besvaret April 10, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret April 10, 2008 Kære alle, tak for jeres input :-) Er der nogen som har erfaringer med Porsche Boxter S? Mvh. Mr. Kubik
dkrath Besvaret April 10, 2008 Rapporter Besvaret April 10, 2008 Du kører den blot til Porsche Center Syd (Helsingborg) og så ordner Göran Johansson bilen for dig til absolut fair priser. Serviceniveauet er helt i top og arbejdet er veludført. Alt efter alder mener jeg at en Porsche skal også serviceres hos Porsche. Hvis du kører i en gammel 911 fra 76 kan jeg forstå søgen omkring et billigt værksted. Jeg anbefaler Porsche Center Syd til enhver tid. ... og gør iøvrigt som Mogens - køb et Porsche Mastercard og få 10 % rabat.
dkrath Besvaret April 10, 2008 Rapporter Besvaret April 10, 2008 Jeg har en '01 Boxster 2.7 og credde (lidt længere oppe) har en '04 Boxster S hvis jeg husker rigtigt... skriv dine spørgsmål og vi vil besvare dem. Det er en PISSE FIN bil!
credde Besvaret April 10, 2008 Rapporter Besvaret April 10, 2008 Yes sir. Har en Boxster S fra maj 2004 - har været meget tilfreds med den de måneder, jeg har haft den (siden slutningen af august sidste år). Den kommer ud af vinterhiet på lørdag jubii :th2:
Christian M. Besvaret April 11, 2008 Rapporter Besvaret April 11, 2008 Myggan jeg har lige købe en 993 :th2: og snakket med et par andre porscheejer omkring rep./service. De sige alle at man skal køre sin porsche til Myggan i Tommelilla, jeg ved ikke om han er autoiseret eller ej. Jeg ved heller ikke om han er dyr eller billig, men han laver ikke andet end porsche og skulle være rigtig god. han hedder Rolf Nilsson simrishamnsvägen 60 0705748686 er der nogle der ved hvilke E koder der skal være i forlygterne? må der være røde baglygter (blink) til syn? (jeg har købt bilen i USA)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu