Aneteng Skrevet April 10, 2008 Rapporter Skrevet April 10, 2008 jeg er dansk statsborger og har bopæl i sverige og kører i svensk indregistreret bil. Hvordan står jeg med en evt. bøde og hvordan er taksterne i sverige i forhold til i sverige. Har de samme procedurer som de danske med fotostanderne at sende evt. bøde ud til bilejer eller hvad gør de?
larscph Besvaret April 11, 2008 Rapporter Besvaret April 11, 2008 Se her http://www.polisen.se/inter/nodeid=13772&pageversion=1.jsp Dit statsborgerskab er ligegyldigt - hvis du overtræder loven må du betale. Ved ikke hvordan fotostanderne fungerer, men de sender jo formentlig til bilens ejer, hvad skulle de ellers gøre?
Hagaberg37 Besvaret April 12, 2008 Rapporter Besvaret April 12, 2008 jeg har ikke fået en bøde endnu, men tænke bare på det. Hvornår mister man kørekortet i sverige og skal man så op i samme system som i dk med en ny teori og køre prøve?
Futz Besvaret April 12, 2008 Rapporter Besvaret April 12, 2008 Hvis politiet gevinst-realiserede nedennævnte potentiale ville Sverige kunne sænke skatten 10 % Ej givit tecken vid sväng Motorfordon, ej moped klass II, 500 kronor. För cykel och moped klass II, 500 kronor.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu