Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej Alle Jeg har forgæves ledt og ledt efter centreringsringe til mine nye fælge. De ligger bare her hjemme og laver ingenting. Jeg mangler 4 styks som er størrelsen: 67,1 - 63,3. Jeg har ledt OVERALT i malmö, alle forhandlere store som små kender mig efterhånden. Jeg har nu brugt 2 dage. En forhandler i malmö sagde de kunne skaffe dem hjem til i dag, men han måtte skuffe mig. Er der nogle profs der kan skaffe mig sådanne ringe? \Tom

Besvaret
Hej Alle Jeg har forgæves ledt og ledt efter centreringsringe til mine nye fælge. De ligger bare her hjemme og laver ingenting. Jeg mangler 4 styks som er størrelsen: 67,1 - 63,3. Jeg har ledt OVERALT i malmö, alle forhandlere store som små kender mig efterhånden. Jeg har nu brugt 2 dage. En forhandler i malmö sagde de kunne skaffe dem hjem til i dag, men han måtte skuffe mig. Er der nogle profs der kan skaffe mig sådanne ringe? \Tom
http://keratech.dk/product.asp?product=333⊂=40&page=1
Besvaret

Har du prøvet at snakke med Vianor ved Mobilia, de skaffede mine på nogle timer! Jeg ville ikke køre uden, jeg har selv prøvet det da jeg købte min bimmer! (fjolset jeg købte den af havde sat fælge med en helt forkert navdiameter på) Alt ryster og det føles som om du ikke har kontrol over bilen, MEGET UBEHAGELIGT plus at med en så stor forskel på 3,8 mm smadrer du også ophænget!!! PS. Køb dem i aluminium, plastikkerne holder ikke! ;)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...