Lasse Skrevet April 14, 2008 Rapporter Skrevet April 14, 2008 Så har jeg fået oprettet en nordnet-konto i dk også :) Hvordan overfører I nemmest penge fra Nordnet.se til nordnet.dk?
Carwash Besvaret April 14, 2008 Rapporter Besvaret April 14, 2008 Så har jeg fået oprettet en nordnet-konto i dk også :) Hvordan overfører I nemmest penge fra Nordnet.se til nordnet.dk? jeg gør det omvendt , dvs fra DK-Nordea til SE-Nordea. gratis.. skrev en mail til min dansk bankrådgiver og hun lave en auto overførsel hvert den den først i mdr.--- tror det kan gøres det samme i SE også..
Lasse Besvaret April 14, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret April 14, 2008 ok, den mulighed har jeg også allerede. Det jeg vil er at kunne overføre mellem mine to nordnet-konti, men tak for dit svar.
Carwash Besvaret April 14, 2008 Rapporter Besvaret April 14, 2008 ok' date=' den mulighed har jeg også allerede. Det jeg vil er at kunne overføre mellem mine to nordnet-konti, men tak for dit svar.[/quote'] Du kan overføre fra Netbank også.. men du skal have noget det hedder IBN, ISBN nummer tror jeg
Homer Besvaret April 14, 2008 Rapporter Besvaret April 14, 2008 Eller du kan gå på biblioteket og fylde diesel på din bil der kører på 98 oktan
Gio Besvaret April 14, 2008 Rapporter Besvaret April 14, 2008 Eller du kan gå på biblioteket og fylde diesel på din bil der kører på 98 oktan Well..hæhæ... Carwash: Nordnet og Nordea er to vidt forskellige ting
Lasse Besvaret April 15, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret April 15, 2008 Eller du kan gå på biblioteket og fylde diesel på din bil der kører på 98 oktan eller gå til skomageren og få vacineret min hund? ;)
Lasse Besvaret April 15, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret April 15, 2008 Du kan overføre fra Netbank også.. men du skal have noget det hedder IBN' date=' ISBN nummer tror jeg[/quote'] Ja det er rígtigt at man kan lave internationale overførsler via et IBAN-nummer og en SWIFT-code. Det koster somregel et gebyr og en kursskærring til banken.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu