Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Bemærkede lige denne, da jeg var på min konto-side: Uden stop i alle BroBizzbaner for personbiler I løbet af ugen fra 14. april - 18. april vil alle BroBizz banerne for personbiler være omlagt til baner, hvor du ikke behøver standse foran bommen. Fremover vil der i hver retning være 4 BroBizz baner, hvor du kan køre igennem uden stop. Teknikken kan fortsat slå knuder fra tid til anden og der er derfor i hele denne uge ekstra bemanding i BroBizz banerne, som er parate til at hjælpe, hvis der skulle opstå problemer. God tur - og velkommen på Øresundsbron. :)

Besvaret

Ja, det så jeg i morges :) Siden det blev indført med test perioden for de to baner, har jeg bevidst holdt mig til nogle andre baner da bommene, i 'gamle dage', vidnede om, at det ikke altid var lykkedes at komme igennem uden et 'gok' i skralden. Til min store forundring 'susede' jeg lige igennem i morges med fri passage, uden at det var planen, så nu er jeg 'omvendt'. :th2: Fattede heller ikke, havd alt personellet lavede ved anlægget på vej hjem, de plejer jo at ha' kaffe pause :tongue2: God weekend :new:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...