Gio Skrevet April 17, 2008 Rapporter Skrevet April 17, 2008 http://www.trackmania.com/en/ (Mere info og mere direkte i nærheden af links til download: http://www.trackmania.com/en/index.php?lang=en&rub=news_info&id=94 ) 16/04/2008 TRACKMANIA NATIONS FOREVER - FULL GAME, FREE AND FOR ALL Launched two years ago, TrackMania Nations became a true video game phenomenon. The free downloadable racing game attracted an unbelievable number of players around the world who were obsessed with the game's fast cars, spectacular tracks single- and multiplayer play and simple yet powerful tools for creating tracks and race videos. For the past two years, it has been installed more than 30 million times and nearly four million players have created an account to play the game online on the game’s servers. Its highly awaited sequel, TrackMania Nations Forever, is now available as a free download. TrackMania Nations Forever offers a new complete "Forever" version of the Stadium environment, a complete solo mode and 65 brand new, progressively difficult tracks. TrackMania Nations Forever will unite an even larger number of players thanks to its engaging multiplayer modes, innovative online functions and revolutionary interactivity between players. Lidt video: http://www.tm-tube.com/
EBL Besvaret April 17, 2008 Rapporter Besvaret April 17, 2008 Takker, det ser meget sjovt ud, er i gang med at suge det - men 504 MB med 70 kB/s fra Filefront - så der kommer til at gå et par timer inden det kan testes
Gio Besvaret April 17, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret April 17, 2008 ...men 504 MB med 70 kB/s fra Filefront - så der kommer til at gå et par timer inden det kan testes Jeg skal nok holde min kæft med hvad det tog mig at suge, så ;) Jeg ser der er online-del i også. Måske det kunne blive til en Debat-Duel, når vi har øvet os lidt? :th2:
Hettelade Besvaret April 17, 2008 Rapporter Besvaret April 17, 2008 Det er ganske underholdende. Jeg har spillet det et stykke tid. Det er et spil som man lære at spille i løbet af et øjeblik, men tager meget træning at mestre :-/ //Mike
EBL Besvaret April 17, 2008 Rapporter Besvaret April 17, 2008 Det hakker godt nok en del i multiplayer...desværre, og det er næppe min 24 mBit forbindelse eller min PC der er problemet
Gio Besvaret April 17, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret April 17, 2008 Det hakker godt nok en del i multiplayer...desværre' date=' og det er næppe min 24 mBit forbindelse eller min PC der er problemet[/quote']Jeg har ikke prøvet multiplayer-delen endnu. Har rigeligt at se til med off-line delen...men skal nok lige få testet i løbet af weekenden.
Gio Besvaret April 18, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret April 18, 2008 Det hakker godt nok en del i multiplayer...desværre' date=' og det er næppe min 24 mBit forbindelse eller min PC der er problemet[/quote']Så fik jeg prøvet Mp-delen. Er du GAL nogle syge baner de kører! Der skal godtnok øves! Men...ingen hakken her overhovedet. Det kører som kniv i smør.
EBL Besvaret April 18, 2008 Rapporter Besvaret April 18, 2008 Så fik jeg prøvet Mp-delen. Er du GAL nogle syge baner de kører! Der skal godtnok øves! Men...ingen hakken her overhovedet. Det kører som kniv i smør. Hmmm, jeg tror mit grafikort er synderen så, ærgeligt.
Gjol Besvaret April 18, 2008 Rapporter Besvaret April 18, 2008 Det hakker godt nok en del i multiplayer...desværre' date=' og det er næppe min 24 mBit forbindelse eller min PC der er problemet[/quote'] Nu har jeg også fået prövet det i MP og her körer det også glat. Men jeg må give Gio ret, det er nogle syge baner :P
Sune Besvaret April 18, 2008 Rapporter Besvaret April 18, 2008 Fantastisk. Stærkt vanedannende. Røvsvært. Jeg er på til en SunddebatMP
Gio Besvaret April 18, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret April 18, 2008 Jeg er på til en SunddebatMP...så er det bare at få sat en server op :)
Basse Besvaret April 19, 2008 Rapporter Besvaret April 19, 2008 hmmm kan man spille det online, uden at skulle betale - kl. er 2.25 - er for doven til at læse mig igennem det hele hehe
Hettelade Besvaret April 21, 2008 Rapporter Besvaret April 21, 2008 ja, man kan sagtens spille online uden at skulle betale for det. Eneste begrænsning er at du ikke kan customize grafikken på din bil, eller vælge et andet logo end de landeflag der ligger i. Så der er ingen gameplay forskel i den gratis og en betalte version. //Mike
Gio Besvaret April 21, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret April 21, 2008 Eneste begrænsning er at du ikke kan customize grafikken på din bil, eller vælge et andet logo end de landeflag der ligger i. Så der er ingen gameplay forskel i den gratis og en betalte version.Ehh...jeg har da en fin sort bil med røde stafferinger, som jeg selv har customizet og spillet online med. Men det skal siges at mange servere ikke tillader customizede biler og avatars. Så det kan jeg da ikke helt få til at passe!?
Hettelade Besvaret April 21, 2008 Rapporter Besvaret April 21, 2008 Ehh...jeg har da en fin sort bil med røde stafferinger' date=' som jeg selv har customizet [i']og spillet online med. Men det skal siges at mange servere ikke tillader customizede biler og avatars. Så det kan jeg da ikke helt få til at passe!? Ahh, kan være jeg har misforstået noget så :-) Mente bare at de custom biler som ligner feks en ko på løbehjul, eller "roadrunner" kun var for dem som har en registreret version.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu