Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

lave en tørretrumle ? det er en Miele som vist ikke rigtigt tømmervand af, det er en kondens, og når jeg åbner lågen løber der vand ud, det er som om det ikke kommer op i beholderen, og tøjet bliver ikke rigtigt tørt :(

Besvaret
kan det betale sig (kommer selvfølgelig an på hvad der er galt) hvad kom du af med ?
Meget lang historie. Den var købt brugt af af ven, og han havde tegnet sådan en forsikring. Så jeg betalte faktisk ikke noget. Men ham Fredrik talte selv jeg med inden jeg fandt ud af der var forsikring, og han sagde ligeud om det var noget der værd at reparere på.
Besvaret

har du tjekket diverse filtre? min vaskemaskine kom ikke af med vandet og det var et filter bagpå .. ved godt det ere n tørretumbler men måske den har et filter et sted der er stoppet så den ikke kan komme af med vandet

Besvaret

Nå jeg lavede lige et ekstra check og fandt et filter inde i selv maskinen, så jeg gik i arbejdestøjet, sørgede selvfølgelig for at vise sprække, ellers er man jo ikke en ordentlig håndværker, fik renset det og sørme om det ikke ser ud til at virke nu :rolleye:godt jeg ikke fik ringet efter en :)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...