Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
Ja den er nice den viker noget kønnere end bmw X6 eller Vw Tiguan Jeg har se du har noget polering firma. Jeg har en lille suzuki igins som god må få en lille tur polering bare friske den lidt op har du std priser eller er det forskelligt
jeg har en Americansk carwash firma dvs en klargøring firma.. når det er polering, så skal jeg se bilen og det ligger fra 1800-3500kr afhængig af bil og størrelse.. Carwash..
Besvaret
Why change a winning team :p
Bla bla bla... :D Audi laver skam flotte biler, det gør de! Men spændende og 'smil på læberne' biler synes jeg bestemt ikke de er (medmindre de hedder noget med S eller RS :)). Men det er vel stadig mærket der, økonomisk, holder røven over vandskorpen for VAG...? OT: Du skulle vel ikke have startkabler eller ligende (lader evt.) liggende jeg kan låne en gang i maj? :) tror sgu batteriet er ved at være fladt, hehe...
Besvaret
Bla bla bla... :D Audi laver skam flotte biler, det gør de! Men spændende og 'smil på læberne' biler synes jeg bestemt ikke de er (medmindre de hedder noget med S eller RS :)). Men det er vel stadig mærket der, økonomisk, holder røven over vandskorpen for VAG...? OT: Du skulle vel ikke have startkabler eller ligende (lader evt.) liggende jeg kan låne en gang i maj? :) tror sgu batteriet er ved at være fladt, hehe...
Sådan har jeg det med BMW og Mercedes :laugh:. Men det er smag og behag og det er jo svært at diskutere. Jeg tror btw at både VW og Audi er gode forretninger, hvorimod jeg er mere tvivlsom på SEAT. Jeg har kun en vedligeholdelseslader til Porschen, som går i cigarettænderen og så til 220V, men vi kan se om det virker.
Besvaret
Sådan har jeg det med BMW og Mercedes :laugh:. Men det er smag og behag og det er jo svært at diskutere. Jeg tror btw at både VW og Audi er gode forretninger, hvorimod jeg er mere tvivlsom på SEAT.
Tvivlsom? - Seat kommer i 2008 til at køre røven ud af resten af familien, skrives der (udvidet program). Iøvrigt har jeg bestilt en Seat Leon TDI 170 FR :) - (18 ugers leveringstid, fordi den skal ha' nogle ekstraudstyrsdetaljer ab fabrik)
Jeg har kun en vedligeholdelseslader til Porschen, som går i cigarettænderen og så til 220V, men vi kan se om det virker.
Det går næppe, men jeg har nogle startkabler, I kan låne...
Besvaret
Tvivlsom? - Seat kommer i 2008 til at køre røven ud af resten af familien, skrives der (udvidet program). Iøvrigt har jeg bestilt en Seat Leon TDI 170 FR :) Det går næppe, men jeg har nogle startkabler, I kan låne...
Tillyke med den (Seat'en) - rigtig fed bil :) det lyder sgu godt med startkablerne - sådan nogle bliver der nok brug for... jeg takker! :) Credde: Der er kun 220V forbindelser nede i garagen, ved vaskepladsen, der ligger et stykke væk - men kan sikkert godt bruge noget hjælp alligevel :)
Besvaret

Jeg synes sq den er meget fed, det kunne sagtens gå hen og blive min første Audi. Synes at Q7´eren er da ok, men der er sq lidt for meget båd over den. Så iøvrigt den nye X6´er IRL forleden dag, den skal man vist vende sig lidt til, men er du gal den er stor:eek: Synes i den grad der behov for denne slags biler som Tiguan, Q5 og selvfølgelig X3..... Nu har jeg jo oz selv en så andet ville jo være dumt!:th2:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...