Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Las os få det afgjort én gang for alle - hvem lyver i den spegede sag om Mulen på Broen (eller ingen Mule på Broen) Bemærk at afstemningen kun er åben i 24 timer, af hensyn til domfældelsen!

• Svar 68
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Besvaret

Den kære Buddha kan måske som en del af sin bevisførelse fremlægge sin BroBizz-specifikation, når den foreligger? Den burde jo vise hvornår omtalte bil var på broen... Mit bud er, at "Nej, nej! Jeg er slet ikke i humør til at fremlægge noget som helst af det lort, for det er saftsuseme min egen sag hvornår jeg kører over!", hvilket jo ikke stiller Buddha i et bedre lys. Men lyset er vel i forvejen dårligt, når der er én, der tror på Buddha - gad vide hvem?

Besvaret

Jamen det har jeg jo gjort, både fra dagen før og dagen efter, samt selve dagen......

Den kære Buddha kan måske som en del af sin bevisførelse fremlægge sin BroBizz-specifikation, når den foreligger? Den burde jo vise hvornår omtalte bil var på broen... Mit bud er, at "Nej, nej! Jeg er slet ikke i humør til at fremlægge noget som helst af det lort, for det er saftsuseme min egen sag hvornår jeg kører over!", hvilket jo ikke stiller Buddha i et bedre lys. Men lyset er vel i forvejen dårligt, når der er én, der tror på Buddha - gad vide hvem?
Besvaret
Jamen det har jeg jo gjort' date=' både fra dagen før og dagen efter, samt selve dagen......[/quote'] Dog aldrig en lang sammenhængende liste ... sjovt nok, knækker den altid omkring kl. 8:15 ;) Desuden tror jeg, det var papir-versionen Anton omtalte...
Besvaret
Men lyset er vel i forvejen dårligt' date=' når der er én, der tror på Buddha - gad vide hvem?[/quote'] Nu har mulen jo flere profiler herinde så det er nok ham selv :rolleye:
Besvaret

Nu er afstemningen igang, så de 2 kandidater forholder sig i ro, så længe afstemningen pågår. Det minder lidt om det folketingsvalg - som vi ikke deltager i. Vinderen/taberen træder først frem, når valgresultatet foreligger.

Besvaret
Nu er afstemningen igang, så de 2 kandidater forholder sig i ro, så længe afstemningen pågår. Det minder lidt om det folketingsvalg - som vi ikke deltager i. Vinderen/taberen træder først frem, når valgresultatet foreligger.
Hvorfor fanden skal du bestemme det ? Det er vel frit for dem at skrive i denne tråd, på samme vilkår som alle andre !?
Besvaret

Undskyld men er det her ikke en lidt tåbelig afstemning der ikke rigtig klæder der her ellers seriøse forum? Jeg mener uanset hvem der vinder den afstemming så beviser det jo intet, udover hvem der måske er mest populær her på debatten:rolleyes:

Besvaret

Ja.... Eller hvem der kender flest med BRUNE tunger....:laugh:

Undskyld men er det her ikke en lidt tåbelig afstemning der ikke rigtig klæder der her ellers seriøse forum? Jeg mener uanset hvem der vinder den afstemming så beviser det jo intet, udover hvem der måske er mest populær her på debatten:rolleyes:
Besvaret
Jeg synes den illustrerer tåbeligheden i de andre indlæg omkring emnet ganske godt .. udover det forholder jeg mig helt objektivt og har ikke stemt.. =).. men man kan ikke anklage Homer for ikke at være en mand på jagt efter sandheden! =)
Besvaret
Så kender vi ham igen! Jeg går ud fra, at du med BRUNE tunger mener r.........e? Hvis antagelsen er korrekt, kan du jo bare stille din egen BEHIND til disposition. Afstemningen vil vise, hvis r.. er mest ren.:th2:
Besvaret
Jeg synes den illustrerer tåbeligheden i de andre indlæg omkring emnet ganske godt .. udover det forholder jeg mig helt objektivt og har ikke stemt.. =).. men man kan ikke anklage Homer for ikke at være en mand på jagt efter sandheden! =)
Hvad skal vi nu bruge sandheden til??? Flertallet har jo ret - basta! :laugh:
Besvaret

Næææ, det viser den ikke......;)

Så kender vi ham igen! Jeg går ud fra, at du med BRUNE tunger mener r.........e? Hvis antagelsen er korrekt, kan du jo bare stille din egen BEHIND til disposition. Afstemningen vil vise, hvis r.. er mest ren.:th2:
Besvaret
undskyld det var også en skrivefejl, jeg trækker det straks tilbage! =)
Besvaret
Hej Miriam! NEJ, jeg skal ikke bestemme noget. Kandidaterne og andre kan jo gøre, som de vil!! Det er jo reglen her på sitet! Håber din puls er faldet ned.:)
Hvis du tror at du kan få min puls til at stige pga det så tager du sgu fejl ! og hvad er det lige for regl du henviser til ?
Besvaret

Ok så er jeg også med:th2: Men tror sku ikke det har noget med r........e at gøre, men om hvordan man opfører sig herinde;)

Så kender vi ham igen! Jeg går ud fra, at du med BRUNE tunger mener r.........e? Hvis antagelsen er korrekt, kan du jo bare stille din egen BEHIND til disposition. Afstemningen vil vise, hvis r.. er mest ren.
Hehe ja den kommer vi ihvertfald ikke nærmere med denne afstemming:D
Besvaret

Hej Miriam! Nogen gange går forsøg på at være morsom helt skævt. Dette er åbenbart tilfældet her. Som du kan se på de 2 debatsider, som har noget med Mulen/Gio at gøre, er de begge på banen - Gio godt nok kun det ene sted - så du fik jo ret. Ingen bestemmer noget her på sitet, og man kan læse/skrive/tro, hvad man vil. Jeg tror heller ikke, at din puls påvirkes særlig meget af skriverier herinde - med mindre det rammer dine kernesager, for så kender jeg godt én, som kommer ud af starthullerne. Fortsat god vind og tak for glatførekurset.

Besvaret
Hej Miriam! Nogen gange går forsøg på at være morsom helt skævt. Dette er åbenbart tilfældet her. Som du kan se på de 2 debatsider, som har noget med Mulen/Gio at gøre, er de begge på banen - Gio godt nok kun det ene sted - så du fik jo ret. Ingen bestemmer noget her på sitet, og man kan læse/skrive/tro, hvad man vil. Jeg tror heller ikke, at din puls påvirkes særlig meget af skriverier herinde - med mindre det rammer dine kernesager, for så kender jeg godt én, som kommer ud af starthullerne. Fortsat god vind og tak for glatførekurset.
Ja, det kan være svært at være sjov på skrift :) Men igen der skal mere til en en flok "fremmede" som skriver noget på et offentligt forum til at få mig ud af balance :rolleye:, også selv om det var en af mine kernesager (ved nu heller ikke lige hvad det skulle være :) ) Og selv tak, vi er sikkert klar igen efter sommeren :)
Besvaret

Hva hjælper denne afstemning den beviser jo intet, og desuden synes jeg ikke der er fremlagt beviser for at det er Mulens bil overhovedet. Men min stemme er gået til Mulen pga den mangelfulde bevisførelse fra Gio, og ja han ville sgu ikke nægte det hvis det havde været ham...

Besvaret
Men min stemme er gået til Mulen pga den mangelfulde bevisførelse fra Gio' date= og ja han ville sgu ikke nægte det hvis det havde været ham...:rolleyes:)
Hey...ikke-eksisterende er mere rammende :th2:. Jeg har jo netop ikke noget håndgribeligt (læs: fysisk) bevis for at det var Mulens bil! (...andet end et tilfældigt opdigtet registreringsnummer, som tilfældigvis sidder på mandens bil
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar

• Tilføj...