Guest Trine Skrevet April 23, 2008 Rapporter Skrevet April 23, 2008 Hej Jeg har været ude for en meget sær oplevelse, og efterlyser nogen der har indsigt/erfaringer fra en lignende forsikringssag der måske/måske ikke kan fortælle mig om det er normal adfærd. Kort opsummeret faldt jeg for 1 år siden og brækkede min arm. Jeg har anmeldt sagen til min ulykkesforsikring. Forsikringssagen er startet i efteråret og jeg var i dag til undersøgelse hos en ortopædkirurg udpeget af forsikringsselskabet. Forsikringen har tidligere fået udtalelser fra 2 privatlæger i DK, og har derudover selv bedt om en udtalelse fra min praktiserende læge (som iøvrigt aldrig har kendt til mit brud....) Jeg har anmeldt jeg har smerter og nedsat bevægelighed i og omkring mit håndled.... Undersøgelsen i dag tog næsten en halv time. Her er et udpluk af de spm/test jeg gennemgik. (han undersøgte dog også selve håndleddet.....) 1. Hvor højt kan du løfte armene over hovedet? (jeg er 31, fysisk aktiv, aldrig før skadet?? jeg mener hvor relevant er det jeg kan løfte mine egne arme op over hovedet? Men ok, det var jeg faktisk ret god til:th2:) 2. Er du gift og har mand/børn? (Why?) 3. Så trykker han mig ovenpå hovedet?? (Her bliver jeg lidt i tvivl om hvorvidt han er klar over det er mit håndled vi er ved at undersøge....) 4. Han måler omkredsen på min overarm? (jeg spugte om jeg skulle flekse:) men det mente han alligevel ikke var nødvendigt) .......fornemmer man at jeg allerede her har lidt svært ved at holde koncentrationen???..... 5. Så spørger han til udgifter i forbindelse med min sygemelding. (Jeg mener, taler vi ikke om vurdering af et håndledsbrud? Hvis jeg mente jeg skulle have refunderet udgifter til fysioterapeut og transport så kan jeg ikke se han skal tage stilling til det. Til gengæld mente han ikke jeg kunne påberåbe mig tabt arbejdsfortjeneste for mine snart utallige lægeundersøgelser.) Never mind. Undersøgelsen afsluttes med at han 3 gange spørger om jeg slet ikke har nogen spørgsmål. Jeg svarer "Næ, jeg går ud fra du sender din vurdering til forsikringsselskabet også hører jeg fra dem" hvorefter han siger meget ansvarsfraskrivende at han "bare sendte en objektiv vurdering af min tilstand, og at det var en lægekyndig hos forsikringsselskabet der skulle bestemme om jeg har varige mén." Er der nogen der har været igennem noget lignende der kan fortælle mig om jeg har været med i skjult kamera? Jo mere jeg tænker over det, jo flere syrede detaljer kan jeg huske....
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu