Marraffay Skrevet April 26, 2008 Rapporter Skrevet April 26, 2008 Hej alle... Ja, der findes et utal af tråde i den her sektion, så jeg tænkte jeg ligeså godt kunne lave min egen når nu jeg ikke vidste i hvilken anden tråd jeg skulle poste det her spørgsmål. Jeg kunne egentlig godt tænke mig en oversigt over alle Audi A4 modellerne og BMW's 3-serie siden ca. år 2000. Er der nogen der kan hjælpe med en side hvor man kan danne sig et overblik?
Paul Besvaret April 26, 2008 Rapporter Besvaret April 26, 2008 Audi modeller siden 1986 og BMW modeller gennem tiden.
Guest Mogens Besvaret April 26, 2008 Rapporter Besvaret April 26, 2008 Autopower er go' Audi modeller siden 1986 og BMW modeller gennem tiden Alternative sider: BMW = www.autopower.se/modellguiden/default.asp og Audi = www.theautobahn.com/forum/home.php?make=Audi&do=models
Marraffay Besvaret April 26, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret April 26, 2008 Tak for jeres input. Har især også brugt http://www.topspeed.com til at se billeder af de forskellige modeller.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu