Buddha Skrevet April 29, 2008 Rapporter Skrevet April 29, 2008 Så ha' lige blok, papir eller et kamera klar...... Bare så i lige kan dokumentere tingene med sikkerhed!!! Husk at holde til højre......;)
Guest jxhab Besvaret April 29, 2008 Rapporter Besvaret April 29, 2008 hvad for en nummer plade skal der holdes øje med? jeg er dog slet ikke oppe på det tidspunkt selv..
Buddha Besvaret April 29, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret April 29, 2008 Den ender på ...430..... Det er det eneste der er vigtigt......:D hvad for en nummer plade skal der holdes øje med? jeg er dog slet ikke oppe på det tidspunkt selv..
Homer Besvaret April 29, 2008 Rapporter Besvaret April 29, 2008 Så ha' lige blok, papir eller et kamera klar...... Bare så i lige kan dokumentere tingene med sikkerhed!!! Husk at holde til højre......;) Hold øje med bakspejlet - jeg skal være i Flensburg kl. 9...
Buddha Besvaret April 29, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret April 29, 2008 Siger du vi skal køre ræs???? Siger du det??Siger du det??? Vi mødes ned i bane 2 og 3 kl 7 præcis. Skal nok vente på dig hvis det er ..... Skal vi lave en "gentlemans agreement"??? Ingen overhalinger i nødsporet og venstre blinklys må kun være tændt i 30 sekunder ad gangen......:D Hov.....Skal nok også love IKKE at bruge 5 gear..........................;) Hold øje med bakspejlet - jeg skal være i Flensburg kl. 9...
Guest jxhab Besvaret April 29, 2008 Rapporter Besvaret April 29, 2008 Siger du vi skal køre ræs???? Siger du det??Siger du det??? Vi mødes ned i bane 2 og 3 kl 7 præcis. Skal nok vente på dig hvis det er ..... Skal vi lave en "gentlemans agreement"??? Ingen overhalinger i nødsporet og venstre blinklys må kun være tændt i 30 sekunder ad gangen......:D Hov.....Skal nok også love IKKE at bruge 5 gear..........................;) Nej det skal være i nødsporet .. ellers er det ikke sjovt.. kun overhalninger højre om .. ellers så er det kedeligt..
Homer Besvaret April 29, 2008 Rapporter Besvaret April 29, 2008 Hov.....Skal nok også love IKKE at bruge 5 gear..........................;) Har din gamle spand overhovedet 5 gear??
Buddha Besvaret April 29, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret April 29, 2008 Har du ikke set Flintstones???? Det er der hvor der skiftes til ADIDAS!!! Har din gamle spand overhovedet 5 gear??
Homer Besvaret April 29, 2008 Rapporter Besvaret April 29, 2008 Har du ikke set Flintstones???? Hvem????
Buddha Besvaret April 29, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret April 29, 2008 Du ved.... http://www.topthat.net/webrock/ http://www.topthat.net/webrock/sounds/fred-f.wav Hvem????
koustrup Besvaret April 29, 2008 Rapporter Besvaret April 29, 2008 Er der virkelig ingen kunder i din biks, sidde du har tid til at sidde herinde og spamme forummet... Du burde virkelig blive slettede herinde, for alle dine ondsvage indlæg...
Buddha Besvaret April 29, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret April 29, 2008 Og du bidrager med noget i det indlæg hér?????:D Er der virkelig ingen kunder i din biks, sidde du har tid til at sidde herinde og spamme forummet... Du burde virkelig blive slettede herinde, for alle dine ondsvage indlæg...
koustrup Besvaret April 29, 2008 Rapporter Besvaret April 29, 2008 Og det gør du måske?? Hvilken debat kan man skabe, ved at fortælle hvornår man køre over broen.
Buddha Besvaret April 29, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret April 29, 2008 Det var såmænd ikke en ønske om at skabe debat, men mere hen i retning af public service. For at gøre livet nemmere for nogle.....:DOg det gør du måske?? Hvilken debat kan man skabe, ved at fortælle hvornår man køre over broen.
gammeldansk Besvaret April 29, 2008 Rapporter Besvaret April 29, 2008 Efter at have læst nogle af dine nyere indlæg tænkte jeg: "OK, her er en mand, der vil fremtræde på en fin måde - og med sobert sprog!" Så kommer lige en provokation til de mennesker, som har dømt dig "ude" m.h.t. anykind of remarks considering speed!!!! Jeg vil faktisk gerne være der i morgen kl. 7, men så skulle det da være for at se, om du vil køre nøgen over på MC??? Buddha/Mule m.m.: Vi vil ikke have en restart på dine meninger om trafik på broen!!! Husk lige stemmeresultatet!! Ellers god vind og dejligt vejr til alle, der kører Starlet!!!
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu