Marraffay Skrevet April 30, 2008 Rapporter Skrevet April 30, 2008 Hej alle... Inspireret af flere tråde herinde prøvede jeg bare for sjov skyld at søge på en bil i tyskland, nærmere betegnet en 2007 Audi S4 Cabriolet. Jeg falder så over en pris på 12.000EUR som jeg selvfølgelig ikke kigger mere efter, da resten af priserne minimum er dobbelt/trippelt så dyre. Efter noget tid bestemte jeg mig for at kigge lidt nærmere på den. Nu er jeg ikke skide god til tysk, men udfra hvad jeg kunne se var der ikke noget i vejen med den... Så jeg trykkede på en knap som åbenbart viste at man var interesseret i bilen. Indtastede min email og gik derefter i seng. Imorges da jeg stod op, var annoncen sjovt nok forsvundet. Egentlig også lidt hvad jeg havde regnet med. At den annonce ikke var helt reel. Men så for 1 time siden modtager jeg så denne her mail: Hello, We are glad that you inquiry about our vehicle. It is still available for sale and it is located in London/United Kingdom in our show-room. The control suite is on the left side like Germany, Spain, France... It was never involved in any car accident. It was imported from Germany. The price of it is low because was bought from auction of Deutsche Bank. If you have other questions concerning the vehicle we will be glad to help. Thank you. Regards ! Nu er jeg helt forvirret.... Hvis det viser sig at den står London, men iflg annoncen på bilsiden igår var den til salg i Tyskland, lyder det så ikke lidt muggent?
Guest jxhab Besvaret April 30, 2008 Rapporter Besvaret April 30, 2008 Lad dig ikke narre. hvis bilen står til 1/3 af prisen så er der noget i vejen. enten eksisterer bilen kun på papir eller også så vil de gerne have du sender nogle penge til dem før de sender bilen (hvilket de så heller ikke gør) .. som med så mange andre ting i verden, hvis det er for godt til at være sandt så er det det nok heller ikke.. en audi S4 Cab '07 for under 100.000 Danske.. det lyder ikke helt rigtigt vel?
Futz Besvaret April 30, 2008 Rapporter Besvaret April 30, 2008 Nej det er helt normalt for i England koster biler gratis Prøv dog - du kan kun tabe enorme beløb, for det kan dog godt tænkes at den flinke mand der har købt den billigt på auktion af Dutche Bank har sligt i sinde: http://forums.ebay.co.uk/thread.jspa?threadID=400050065&start=0
Andreas- AutoPerformance Besvaret April 30, 2008 Rapporter Besvaret April 30, 2008 Jag förstår inte hur man kan tro att det går att köpa en S4 cab från 2007 för 12.000€, bara det att överväga om detta är sant borde innebära omelelbar omyndigförklaring och fråntagande av körkort, rösträtt etc. Varje månad får vi dessa frågor... Hej, Jag har hittat en S-klass från 2006 för 120.000SEK i Tyskland hur mycket skall ni ha för att importera den till mig... helt jävla otroligt att man kan vara så in i helvete dum att man bara överväger att det möjligen kan vara sant.
Gio Besvaret April 30, 2008 Rapporter Besvaret April 30, 2008 Spild deres tid. Sig du alligevel kommer til London i weekenden, og gerne vil kigge på bilen samtidig. Spil med på deres spil, og spil uvidende, når de spørger hvorfor deres penge ikke er kommet endnu - når du er "gået med" på handelen....efter en masse undskyldninger fra deres side. Gør det så svært for dem som muligt, og hold på dit og din ret. Når det hele begynder at vande ud, så foreslå dem at hele korrespondancen har været ført i tæt samarbejde med kriminalpolitiet i Danmark samt InterPol. Så hører du sikkert ikke mere fra dém. Og vi kan håbe de er igang med at bruge penge og ressourcer på at sikre dem selv til næste mulige scam. Hvis du er lidt mere frisk, så få et telefonnummer til sælger, da du insisterer på at tale med et menneske - og ikke bryder dig om kun at foretage handlen elektronisk. Du "synes det er rigeligt med de ugentlige elektroniske overførsler via din schweiziske bank" :th2: Med andre ord: Tag dybt pis på dem så længe det kan lade sig gøre. De fortjener intet mindre. Og skulle de lave fodfejl, så er det bare med at få dem hængt ud.
Guest jxhab Besvaret April 30, 2008 Rapporter Besvaret April 30, 2008 Spild deres tid. Sig du alligevel kommer til London i weekenden, og gerne vil kigge på bilen samtidig. Spil med på deres spil, og spil uvidende, når de spørger hvorfor deres penge ikke er kommet endnu - når du er "gået med" på handelen....efter en masse undskyldninger fra deres side. Gør det så svært for dem som muligt, og hold på dit og din ret. Når det hele begynder at vande ud, så foreslå dem at hele korrespondancen har været ført i tæt samarbejde med kriminalpolitiet i Danmark samt InterPol. Så hører du sikkert ikke mere fra dém. Og vi kan håbe de er igang med at bruge penge og ressourcer på at sikre dem selv til næste mulige scam. Hvis du er lidt mere frisk, så få et telefonnummer til sælger, da du insisterer på at tale med et menneske - og ikke bryder dig om kun at foretage handlen elektronisk. Du "synes det er rigeligt med de ugentlige elektroniske overførsler via din schweiziske bank" :th2: Med andre ord: Tag dybt pis på dem så længe det kan lade sig gøre. De fortjener intet mindre. Og skulle de lave fodfejl, så er det bare med at få dem hængt ud. Det er da i hvert fald en god opskrift hvis man ikke har andet at bruge sit liv på =)
Gio Besvaret April 30, 2008 Rapporter Besvaret April 30, 2008 Det er da i hvert fald en god opskrift hvis man ikke har andet at bruge sit liv på =)Præcis - hvis man alligevel har tid til at drille dem, så mener jeg dælme de bare skal have igen af ligeværdig skuffe. Normalt er det jo ikke noget man gider bruge tid på - men hvis det skulle være, så driv dem til vanvid, cirka. Så kan de da ikke scam´e andre så længe ;)
Marraffay Besvaret April 30, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret April 30, 2008 Nu er jeg ikke så dum at jeg har smidt en pose "handpenning" til UK i håb om at se en spritny Audi de kommende dage. Jeg er udemærket godt klar over der er folk der lever af at røvrende folk. Jeg har iøvrigt ikke fået nogen forespørgsel på at sende nogen form for penge med posten eller noget... MEN! Nu når jeg ikke er så skide god til tysk kunne det jo godt være at den havde en eller mangel som gjorde den dét mindre værd. Men jeg kunne ikke lige læse mig frem til det. Jeg har en kontakt i London som vil kigge på øsen en af dagene, så må vi se hvad der sker ;) Her er iøvrigt nummer 2 mail: Hello, The mobile.de listing expired and please see bellow the details of the car ans PICS attached. We can make the transaction in two ways : 1. We can deliver the car to you and the delivery charges will be around 300 EUR up to 600 EUR. 2. You can come to London and buy the car in our show-room. So we wait for your decision. Regards! Erstzulassung: 03/2007 Kilometerstand: 4000 km Kraftstoff: Benzin Leistung: 253/344 (kW/PS) Getriebeart: Automatik Alarmanlage Allrad Alufelgen Elektr. Fensterheber elektr. Stabilitätsprog. (ESP) Gebrauchtwagen-Garantie Klima Klimaautomatik Lederausstattung Navigationssystem Park Distance Control Radio/CD Servolenkung Sitzheizung Tempomat Traktionskontrolle Wegfahrsperre Xenonscheinwerfer Zentralverriegelung Katalysator EURO 4, Sitzhzg.v., CD-Wechsler, Servotronic, Windschott, Navigation Plus mit Europa DVD, Sportsitze in Leder Seidennappa silber mit Biesennaht schwarz, Alu 18 Zoll Audi exclusive im 5-Arm-Design (Quattro GmbH), Innenspiegel automatisch abblendend mit Licht und Regensensor, Xenon Plus, Fahrersitz mit Memoryfunktion incl. Vordersitze mit elektrischer Einstellung, Dekoreinlagen Aluminium matt gebürstet (Quattro GmbH), Bose Soundsystem, Mittelarmlehne vorne, Geschwindigkeitsregelanlage, Sitzheizung vorne, Außenspiegel beheizbar, automatisch abblendend und elektrisch anklappbar mit Memoryfunktion, Akustikverdeck, Fahrerinformationssystem mit Farbdisplay, Komfortklimaautomatik, Lichtpaket, 6-Stufen Tiptronic,
Guest jxhab Besvaret May 1, 2008 Rapporter Besvaret May 1, 2008 Den har jo det hele.. Xenon, garanti, navi, 18" fælge, fartpilot, pdc, stort klima, el-sæder, alarm osv.. det er sgu et røver køb.. jeg glæder mig til at høre mere =) du kan jo overveje at sælge den i sverige så er det faktisk muligt at tjene penge på den .. vel og mærket når du får bilen..
Marraffay Besvaret May 1, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret May 1, 2008 Ja, jeg kan love dig for at du bliver den første til at få en tur i øsen. Og bagefter kan du låne min luftguitar og møde min usynlige ven Sofus :) Når nu jeg har en kontakt i London er det da meget sjovt at høre om hvad der sker når man lige pludselig tropper op på adressen, OG om bilen virkelig eksisterer eller om fuskerne fører sig frem i et andet navn.
Guest jxhab Besvaret May 1, 2008 Rapporter Besvaret May 1, 2008 Ja, jeg kan love dig for at du bliver den første til at få en tur i øsen. Og bagefter kan du låne min luftguitar og møde min usynlige ven Sofus :) Når nu jeg har en kontakt i London er det da meget sjovt at høre om hvad der sker når man lige pludselig tropper op på adressen, OG om bilen virkelig eksisterer eller om fuskerne fører sig frem i et andet navn. Det er en aftale! :-)
Gio Besvaret May 1, 2008 Rapporter Besvaret May 1, 2008 Når nu jeg har en kontakt i London er det da meget sjovt at høre om hvad der sker når man lige pludselig tropper op på adressen' date=' OG om bilen virkelig eksisterer eller om fuskerne fører sig frem i et andet navn.[/quote']Lige mine ord! :th2:
Guest jxhab Besvaret May 1, 2008 Rapporter Besvaret May 1, 2008 Det minder mig også om at jeg snart skal indkassere alle mine lottekuponer, som jeg har fået .. jeg har vundet sindsyg mange penge i et Australsk lotteri.. og så skal jeg også hjælpe en soldat med at få nogle penge ud af afrika hvor jeg får nogle procenter.. puha det bliver godt at blive så rig.. så skal jeg købe en helikopter .. så behøver jeg heller ikke køre over broen mere..
Guest jxhab Besvaret May 1, 2008 Rapporter Besvaret May 1, 2008 For lige at følge op: http://www.419eater.com/html/booked.htm og http://www.419eater.com/html/letters.htm Glæder mig til at høre mere =)
Marraffay Besvaret May 2, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret May 2, 2008 jxhab, du har såmænd også en kontakt i Nigeria? Arj, hvor pudsigt! What are the odds! Her er seneste mail-udveksling med Mr/Mrs ? fra M1 Auto: M1 Autos to me Hello, The total price of the car is 12 000 euro. Our company will be honored to have you like guest to London. Also it will be no problem to come to our show-room see the car, make a drive-test and pay us in cash, but to start preparing the car papers ( temporarly insurance of the car + export registration number plates ) and to keep the car for you until you will be to London we request the following steps to be completed : - You have to go to any MoneyGram (www.moneygram.com) office in your city with a person (wife , brother , friend etc....) - You must complete a Money Sending Paper where you must write : * Sender of the money information ( this will be your wife or brother or friend information) * Receiver of the money information ( this will be your information ) * On the receiver of the money city and country you must write London/United Kingdom so you can be able to pick-up the money from here * Amount of the money 3000 EURO - You will give the money to the MoneyGram agent and he will give you the paper of transfer ( receipt of transfer ) - You send us the scan paper of transfer Be aware that you will not transfer us any money. We will not be the receiver of them. You will be the only one who can pickup the money from United Kingdom. You will come to London , see the car and if you will like it we will go with you to MoneyGram office and you will pick-up the money that your friend or wife wired and pay us in cash. Also the rest of the money you can pay in cash or international check , money order etc... In this way you are protect because we can't pick-up the money because we are not the receiver of it and also you are 100% sure that we will keep the car for you until you will come and also the most important you will not come for nothing. We hope that you understand the process . We wait for your e-mail. Regards!
Guest jxhab Besvaret May 2, 2008 Rapporter Besvaret May 2, 2008 Verdensklasse.. Kan du ikke bede dem om at sende nogle billeder af bilen? Bare sådan så vi kan få en god griner.. Ellers så bliver jeg næsten nød til at lege interesseret køber =)
Marraffay Besvaret May 2, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret May 2, 2008 Der følger skam billeder med. Af en RS4... Kan det blive bedre? Opdatering følger...
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu