Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hvis man nu har fastnetnummer og vil skifte til SkypeIn, kan man så få flyttet nummeret over? Og det Skype har der hedder Unlimited Europe, følger der et SkypeIn nummer med der? Jeg har forsøgt at læse om det på det link, jeg har vedhæftet men kunne ikke blive helt klog på det. http://www.skype.com/allfeatures/subscriptions/europe/ Beklager det er i engelsk, men jeg må kun se den side på engelsk, har forsøgt med skift af sprog, men jeg taber hver gang... :rolleye:

Besvaret

Hej. Nej du kan ikke flytte dit fastnetnummer over til Skype. Det virker på denne måde, hvis du f. eks. har mange venner og familie, som vil rine til dig fra DK, så køber du et dansk SKypeIn nummer, som de så ringer til, og derved ikke betale udlandstakst, men kun dktakst. Spørgsmål 2. Ja. Online number included with a subscription

Besvaret
Hej. Nej du kan ikke flytte dit fastnetnummer over til Skype. Det virker på denne måde, hvis du f. eks. har mange venner og familie, som vil rine til dig fra DK, så køber du et dansk SKypeIn nummer, som de så ringer til, og derved ikke betale udlandstakst, men kun dktakst. Spørgsmål 2. Ja. Online number included with a subscription
Takker... Var bare i tvivl om hvad de helt mente med online number.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...