DarkAdMiN Skrevet May 3, 2008 Rapporter Skrevet May 3, 2008 Hej Jeg skal indbetale 120 SEK til vagverket vedr mit kørekort (har allerede betalt 600SEK) men de forlanger åbentbart 120SEK mere... Anyway, er der en venlig sjæl som kan hjælpe mig med at indbetale de penge.... Jeg har desværre ikke svensk bank, har kun nordea DK...netbank... Jeg overfører selvfølgelig på forhånd (hvis du også har DK bank, går det hurtigere) men det kræver samtidig at du har svensk netbank.
Miriam Besvaret May 3, 2008 Rapporter Besvaret May 3, 2008 Hej Jeg skal indbetale 120 SEK til vagverket vedr mit kørekort (har allerede betalt 600SEK) men de forlanger åbentbart 120SEK mere... Anyway, er der en venlig sjæl som kan hjælpe mig med at indbetale de penge.... Jeg har desværre ikke svensk bank, har kun nordea DK...netbank... Jeg overfører selvfølgelig på forhånd (hvis du også har DK bank, går det hurtigere) men det kræver samtidig at du har svensk netbank. Send mig en PM med detajlerne så skal jeg nok gøre det :)
Lasse Besvaret May 3, 2008 Rapporter Besvaret May 3, 2008 Jeg vil gerne hjælpe dig, send en pm med info..
DarkAdMiN Besvaret May 3, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret May 3, 2008 Tak til Miriam og Lasse. Jeg har skrevet en PM til Mirium :)
DarkAdMiN Besvaret May 3, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret May 3, 2008 Hermed ordnet. Siger tak for hjælpen Miriam.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu