gammeldansk Skrevet May 5, 2008 Rapporter Skrevet May 5, 2008 Min gode bekendte - Johan - som er en af 7 mænd, som styrer min færge hvert 2o'ende minut - har importeret en Triumph Daytona 955i model 04-06 fra England. Desværre havde han glemt, at de 2 projektører i lygtehuset er indstillet på venstrekørsel - OG DET GÅR IKKE I SVERIGE HOS BILPROVNINGEN.
MC Manden Besvaret May 5, 2008 Rapporter Besvaret May 5, 2008 Min gode bekendte - Johan - som er en af 7 mænd, som styrer min færge hvert 2o'ende minut - har importeret en Triumph Daytona 955i model 04-06 fra England. Desværre havde han glemt, at de 2 projektører i lygtehuset er indstillet på venstrekørsel - OG DET GÅR IKKE I SVERIGE HOS BILPROVNINGEN. Snak med Triumph i Löddeköping eller find nogle på Sporthoj.com Triumph i København eller Farum kan også skaffe dem hjem....¨ Der findes en mc-demontering i Flänninge (tror jeg det hedder), nord for Helsingborg Ellers er www.ebay.co.uk din ven :th2: (ja, du skal nok ikke lede efter lamper på .co.uk)
MC Manden Besvaret May 5, 2008 Rapporter Besvaret May 5, 2008 Tjek Jack Lilley, verdens største Triumph dealer (ja, jeg kører også Triumph :th2:) http://www.jacklilley.com/index.asp
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu