denrt Besvaret May 12, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret May 12, 2008 Ja tak for turen det var sq en super tur med lidt tempo i, det mål vi gøre igen en anden dag. Det blev dog lidt af en kold oplevelse for mit vedkommende der var sørme koldt på øst siden af skåne. Så kan jeg sq lære ikke at tage foret ud af min mcjakke bare fordi at solen skinner i maj måned Næste gang skal jeg prøve den der ”ägglikör” is det siges at den skal smage helt fint. Det er vel en svensk ting og man skal vel også integrere sig i det land man bor i, eller hvad!
MC Manden Besvaret May 12, 2008 Rapporter Besvaret May 12, 2008 Ja tak for turen det var sq en super tur med lidt tempo i Da der endelig blev sat lidt tempo, så kunne jeg jo stå af og spise (endnu) en is Men, super tur.. Jeg håber alle kunne være med, det var ihvertfald meningen.. og, der er plads til mange flere
nikolaj Besvaret May 13, 2008 Rapporter Besvaret May 13, 2008 jeg tror, jeg vælger at være afventende og se hvordan du har det, efter at have spist is med æggesmag.. Jeg tror vist, jeg ramte begrænseren lige der.. :o efter (fejlagtigt) at have spist noget af deres rugbrød, som de synes de skal fylde med sødemiddel.. eller hva det nu er, så stoler jeg ikke helt på svenskernes dømmekraft, når vi taler om mad. men udover det, ku jeg godt li deres system med 2 kugler = 4 kugler.. SÅDAN!
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu