Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

Hvorhenne??? Oppe ved brofæstet eller nede ved båsene???

Så skulle de være ude igen. Fik en opringning fra en kammerat som var ude og cykle i området' date=' om at de står ved betalingsanlægget.[/quote']
Besvaret
jeg kørte igennem 16.15 og der var ingen politi
Jeg kørte igennem 15:30 og der var hellere ikke nogen, så jeg tvivler på at de har været der, isåfald kun i 45 min.
Besvaret
Er du pivskæv??? :D
Tror jeg vist :rolleyes: Men i hvert fald stod de kl 17.15 i midterrabatten, ca 1 km før man kører under glasgangen ved Svårgertorp, når man kører vest over (altså mod DK) :) men who cares now :confused:
Besvaret
Tror jeg vist :rolleyes: Men i hvert fald stod de kl 17.15 i midterrabatten, ca 1 km før man kører under glasgangen ved Svårgertorp, når man kører vest over (altså mod DK)
Nemmerlig. Lige inden Lockarp-afkørslen. Der står de en sjælden gang i mellem. Blev selv nuppet St. Bededag 2006 :rolleyes: og blev instrueret i at følge en af deres MC'ere op ad afkørslen og ind til området, hvor tanken og McD ligger. Området nærmest sværmede med betjente. En mand i 40'erne gik frem og tilbage langs sin sølvgrå CLK med et slukøret udtryk i ansigtet, mens han talte i mobiltelefon (tror han måtte med bussen hjem :laugh: ). Mens jeg selv bekendte mine synder til en betjent, kom en anden (meget ung) betjent løbende og stak hovedet ind i bilen og udbrød: "Hold da op nogle flotte fælge, du har på der!". :cool: En pudsig oplevelse.
Guest jxhab
Besvaret
Nemmerlig. Lige inden Lockarp-afkørslen. Der står de en sjælden gang i mellem. Blev selv nuppet St. Bededag 2006 :rolleyes: og blev instrueret i at følge en af deres MC'ere op ad afkørslen og ind til området' date=' hvor tanken og McD ligger. Området nærmest sværmede med betjente. En mand i 40'erne gik frem og tilbage langs sin sølvgrå CLK med et slukøret udtryk i ansigtet, mens han talte i mobiltelefon (tror han måtte med bussen hjem :laugh: ). Mens jeg selv bekendte mine synder til en betjent, kom en anden (meget ung) betjent løbende og stak hovedet ind i bilen og udbrød: "Hold da op nogle flotte fælge, du har på der!". :cool: En pudsig oplevelse.[/quote'] Hehe sejt.. det prøvede jeg også på motorvejen på Fyn.. En motorcykelbejtent hev mig ind og gav mig en bøde på 500kr og så sagde han at så var der jo lige tillægget for at kører rundt i en fed bil, som han lige skulle regne lidt på =) altid rart med bejtente som ikke hidser sig helt op i det røde felt.. Jeg blev taget med 120 på en 110km/t strækning og der var ingen belæring om hastighed osv.. kun ros til bilen og en lille bøde selvfølgelig :-)
Besvaret
altid rart med bejtente som ikke hidser sig helt op i det røde felt.. Jeg blev taget med 120 på en 110km/t strækning og der var ingen belæring om hastighed osv.. kun ros til bilen og en lille bøde selvfølgelig :-)
Helt enig! De passer jo bare deres arbejde, og er jo i stor udstrækning selv ansvarlige for hvilken reaktion de får fra deres "kunder". Jeg oplevede en klaphat af en betjent ude i lufthavnen på et tidspunkt, hvor jeg fik en bøde for ikke at stoppe helt ved et STOP skilt. Bøden havde jeg det fint med, det var min egen fejl, men betjentens opførsel fik mig til at overveje at skrive en klage til hans chef. Det er nu meget fedt når man bliver mødt med høflige lovhåndhævere ... tolderne ved broen syntes jeg altid er flinke og høflige ... og hvorfor skulle de være andet?

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...