Buddha Skrevet May 23, 2008 Rapporter Skrevet May 23, 2008 http://www.youtube.com/watch?v=cPnL7-BmgrA Jeg sagde KUN for 911 GT2 fans!!!!
dkrath Besvaret May 24, 2008 Rapporter Besvaret May 24, 2008 Drømmebil! Det eneste minus jeg kan sige til den bil efter at have oplevet den live er afgangsrørene. Det kan ikke passe de skal være mindre end på en Turbo - det ser ikke så godt ud synes jeg ikke. Men det er jo nok støjdæmpende et eller andet sted. Det er bare en kanon fed bil - især kabinen med skålsæder i alcantara, det ser altså bare godt ud!
Guest Mogens Besvaret May 24, 2008 Rapporter Besvaret May 24, 2008 porsche styrer... Meget imponerende film - teknisk set af høj kvalitet. Fed afslutning - at Walther Rørhl billedlig talt også tager racerbilen hjem :) I princippet er det jo hans fortjeneste, at bilerne kører så fantastisk...
Buddha Besvaret May 24, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret May 24, 2008 Ja han er en meget sympatisk mand..... Har været fan af ham siden de glade Ascona 400 dage.....
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu