ahmad.dk Skrevet May 25, 2008 Rapporter Skrevet May 25, 2008 Kære med-pendlere. Jeg står og skal låne til en ny lejlighed i Malmø (995.000SEK) mit spørgsmål. - Kan man låne HELE beløbet nogen steder, eller SKAL man have 5-10%? Jeg står og skal på drømme ferien sammen med min ny kone, så valget bliver mellem de 2 ting hvis det ikke lykkes at få fianseret hel lånet. Hjæææælp ;o? V.h. A.dk
sup3rior Besvaret May 25, 2008 Rapporter Besvaret May 25, 2008 Du kan låne op til 95% i sbab.... Har SBAB ikke nogle krav til det lån, f.eks. at man har svensk indtægt, har boet i SE i min. 12 måneder osv.? Sagde de ihvertfald til mig da jeg købte min lejlighed, men det er self. også ved at være lidt tid siden :D
ahmad.dk Besvaret May 25, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret May 25, 2008 SBAB godkender 95% Jeg er godt nok blevet forhåndsgodkendt(lånelöft) til lånet, de havde ingen krav til et svensk indtægt eller hvorlænge jeg skulle have boet i S. (Har kun boet der i 2 mdr, til leje) Jeg vil helst ikke af med de 5% da det er de penge som jeg evt skal bruge på min drømme ferie. Jeg tjener godt, så jeg skulle nok kunne spare pengene til udbetaling på et par mdr (efter ferien) men er bange for at lejligheden bliver solgt (det er nemlig også drømme lejligheden ;o) ) Jegved godt at det er et spørgsmål om at prioritere, men håber at der findes en løsning. Jeg er nygift og vil helst ikke ente med at tage på ferien/bryllupsrejse et år til!! Hjææælp! //Ahmad:(
Buddha Besvaret May 25, 2008 Rapporter Besvaret May 25, 2008 Hvis du vil ha lejl, så må du nok prioritere...... Det er ikke fordi jeg vil blande mig i din økonomi, men hvis du tjener godt, så forstår jeg ikke hvorfor du ikke har mere på kistebunden???? Det er et krav at du skal lægge en udbetaling..... Så må du jo selv om resten.....:)
thn Besvaret May 25, 2008 Rapporter Besvaret May 25, 2008 Har SBAB ikke nogle krav til det lån, f.eks. at man har svensk indtægt, har boet i SE i min. 12 måneder osv.? Sagde de ihvertfald til mig da jeg købte min lejlighed, men det er self. også ved at være lidt tid siden :D næææ det tror jeg ikke. Hverken da jeg lånte af dem for 2½ år siden eller ved det nye lån jeg er ved få optaget nu (nu har jeg selvfølgelig også boet her længere end 12 måneder, men stadig dansk indtægt)
thn Besvaret May 25, 2008 Rapporter Besvaret May 25, 2008 tror også din eneste løsning er enten prioritering eller måske låne de 40.000DKK det drejer sig om i en dansk bank
ahmad.dk Besvaret May 25, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret May 25, 2008 Buddha Du har nok ikke prøvet at blive gift kan jeg regne ud! Er du klar over hvormeget det Koster!!!!!!! ;o) Derfor % penge hverken på Kistenbunden eller i banken! hehe Så var der selvfølgelig også bilen! ;o)
Buddha Besvaret May 25, 2008 Rapporter Besvaret May 25, 2008 Jeg er skam gift....Samt 3 børn......Og en Audi..... Plus det løse.......
EBL Besvaret May 25, 2008 Rapporter Besvaret May 25, 2008 Kære med-pendlere. Jeg står og skal låne til en ny lejlighed i Malmø (995.000SEK) mit spørgsmål. - Kan man låne HELE beløbet nogen steder, eller SKAL man have 5-10%? Jeg står og skal på drømme ferien sammen med min ny kone, så valget bliver mellem de 2 ting hvis det ikke lykkes at få fianseret hel lånet. Hjæææælp ;o? V.h. A.dk Evt. kan du jo låne de 10% af beløbet eet sted (som et forbrugslån) og de 90% andensteds som et boliglån.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu