Buddha Skrevet May 26, 2008 Rapporter Skrevet May 26, 2008 Skal helst være så mørk som mulig og så nem at holde rent som muligt..... Vi har valgt en Negro Sepia komposit plade i sort og der skal vi finde et klinkegulv der matcher så godt som muligt..... Nogen gode forslag....???
LotteB Besvaret May 26, 2008 Rapporter Besvaret May 26, 2008 Skal helst være så mørk som mulig og så nem at holde rent som muligt..... Vi har valgt en Negro Sepia komposit plade i sort og der skal vi finde et klinkegulv der matcher så godt som muligt..... Nogen gode forslag....??? Mørkt og nemt at holde:confused: Det skurer i mine ører. Hvad har I valgt af køkkenlåger, sokkel, vægfliser? Det er jo ikke bare bordpladen, det skal spille sammen med. Jeg ville nok tænke mig om en ekstra gang. Kan du huske det mørke gulv i 419! Ved godt jeg er meget hys, men det skulle altså poleres næsten hver dag, for at se ordentligt ud:eek:
Buddha Besvaret May 26, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret May 26, 2008 Ja Lotte...Det husker jeg godt!! :) Det er birketræ på lågerne og vi får sat stænkplade på der er i samme materiale som bordpladen....;) Så fliser er der tænkt på men jeg mangler gulvfliserne.....
Miriam Besvaret May 26, 2008 Rapporter Besvaret May 26, 2008 Mørkt og nemt at holde:confused: Det skurer i mine ører. Ja mon ik, har selv lige fået lavet køkken og har valgt et sort skifer gulv, og hold da op man ser alt på det :) men godt ser det da ud.
Buddha Besvaret May 26, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret May 26, 2008 Skifer skulle være fornuftigt, hvis man mætter det med sæbespåner.....Men jeg aner ikke hvor lang tid det tager.
LotteB Besvaret May 26, 2008 Rapporter Besvaret May 26, 2008 Uhada ja, skifer er flot og vel egentlig på linie med granit, når vi taler slidstyrke og vedligeholdelse:th2: Selvfølgelig tager det lidt tid at mætte. Ligesom granit og andre natursten, skal det også renses i bund engang imellem. Der dannes med tiden en grålig hinde, også selvom man bruger speciel sæbe, der indeholder kalkbinder. Det er i hvert fald min erfaring med granitten. Brian, skifer findes jo i mange farver også lyse. Og ja, jeg tænker selvfølgelig af praktiske årsager. Med et rend ind og ud af den hord af unger, som du efterhånden har fået samlet sammen, så ville jeg nok revurdere den mørke farve:D
Buddha Besvaret May 26, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret May 26, 2008 Én kan jo ikke gøre for at der er skarpe skud i magasinet jo..... Det skal være mørke fliser..... Alt andet ville ikke spille! Men HVILKE mørke fliser er jo lige det..... De skal være flotte og til at holde....Men så lette at holde som muligt!!! Uhada ja, skifer er flot og vel egentlig på linie med granit, når vi taler slidstyrke og vedligeholdelse:th2: Selvfølgelig tager det lidt tid at mætte. Ligesom granit og andre natursten, skal det også renses i bund engang imellem. Der dannes med tiden en grålig hinde, også selvom man bruger speciel sæbe, der indeholder kalkbinder. Det er i hvert fald min erfaring med granitten. Brian, skifer findes jo i mange farver også lyse. Og ja, jeg tænker selvfølgelig af praktiske årsager. Med et rend ind og ud af den hord af unger, som du efterhånden har fået samlet sammen, så ville jeg nok revurdere den mørke farve:D
MRoderick Besvaret May 26, 2008 Rapporter Besvaret May 26, 2008 Forhåbentlig finder du en leverandør med knap så mange etiske skeletter i bagagen som f.eks. leverandøren til Operaen i København.
Buddha Besvaret May 27, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret May 27, 2008 Det rager mig en fjer, hvor de kommer fra og hvem der har hugget dem.... Var jeg på røven, så var de også kolde i samme. Sådan er vilkårene i dag.....Så jeg skal bare ha' nogle flotte fliser! :) Forhåbentlig finder du en leverandør med knap så mange etiske skeletter i bagagen som f.eks. leverandøren til Operaen i København.
Mohlin Besvaret May 27, 2008 Rapporter Besvaret May 27, 2008 Måste det vara granit??? Vi köpte denna som är keramisk, och otroligt flott http://www.panaria.it/ den serien som heter "Mods". Vi har den svarta (Docks) i köket i storlek 45 x 45, samma i hallen. I ena barummet har vi Victoria och det andra Mayfair. Verkligen enkla att hålla rena och INTE hala när de blir våta (vi ha dem i duschen också).
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu