Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

Hej du.... Jeg kan kun sige én ting..... Visitkort udstråler din virksomheds kvalitetsniveau...... Laver du billige visitkort, så ser POTENTIELLE kunder at du går på kompromis med kvaliteten! Bare en advarsel herfra.....:)

Er der nogen kender et godt sted hvor man kan få billigt..visitkort? da jeg gider ikke betale meget..
Besvaret
Hej du.... Jeg kan kun sige én ting..... Visitkort udstråler din virksomheds kvalitetsniveau...... Laver du billige visitkort, så ser POTENTIELLE kunder at du går på kompromis med kvaliteten! Bare en advarsel herfra.....:)
Er dine så guldbelagte :D? Mit er ret så sejt :)
Guest jxhab
Besvaret
Orv lyder som forretningstricks af den gamle skole =).. vildeste visitkort jeg har set indtil videre var da jeg havde møde med en volumeproducent af cd-rommer.. han afleverede sit visitkort som bestod af en mini attachemappe og inde i lå en guldbelagt visitkort cdrom.. tror du han fik aftalen, selvom han havde et fancy visitkort? (det gjorde han faktisk .. men også kun fordi jeg fik den bedste pris hehe..) Men det er rigtigt .. visitkort siger en del, især hvis man er mindre virksomheder.. de fleste store virksomheder får trykt nogenlunde de samme kort - det ser i hvert fald sådan ud hvis jeg lige bladrer min visitkortbog igennem .. til gengæld vil jeg så rose Autoperformance, for de har sgu et originalt visitkort som er super fedt at se på =)
Besvaret
Orv lyder som forretningstricks af den gamle skole =).. vildeste visitkort jeg har set indtil videre var da jeg havde møde med en volumeproducent af cd-rommer.. han afleverede sit visitkort som bestod af en mini attachemappe og inde i lå en guldbelagt visitkort cdrom.. tror du han fik aftalen, selvom han havde et fancy visitkort? (det gjorde han faktisk .. men også kun fordi jeg fik den bedste pris hehe..) Men det er rigtigt .. visitkort siger en del, især hvis man er mindre virksomheder.. de fleste store virksomheder får trykt nogenlunde de samme kort - det ser i hvert fald sådan ud hvis jeg lige bladrer min visitkortbog igennem .. til gengæld vil jeg så rose Autoperformance, for de har sgu et originalt visitkort som er super fedt at se på =)
Jeg står og mangler en sådan visitkort bog ... hvor har du købt din henne ?
Guest jxhab
Besvaret

Hmm den er købt igennem mit arbejde, du ved hos en af de der kontorartikelfirmaer.. men jeg faldt faktisk over en visitkortbog i en boghandel inde i malmö centrum, så de er til at støve op =)

Besvaret
Hmm den er købt igennem mit arbejde' date=' du ved hos en af de der kontorartikelfirmaer.. men jeg faldt faktisk over en visitkortbog i en boghandel inde i malmö centrum, så de er til at støve op =)[/quote'] Ok må et smut ind til centrum så ... takker...
Besvaret

Det lyder ret smart med sådan en bog. Jeg har mine liggende løst på mit kontor - det er ikke helt optimalt. Hvordan er størrelsen på lommerne? Nogen visitkort varierer lige en smule enten i højde eller bredde - kan den rumme begge/alle?

Guest jxhab
Besvaret
Det lyder ret smart med sådan en bog. Jeg har mine liggende løst på mit kontor - det er ikke helt optimalt. Hvordan er størrelsen på lommerne? Nogen visitkort varierer lige en smule enten i højde eller bredde - kan den rumme begge/alle?
Hmm.. jeg tror der er plads til de fleste størrelser. Jeg har i hvert fald ikke været ude for ikke at have plads til et..
Besvaret
Fandt et idag i Akademibokhandeln, 149 spänd... dog rummer det kun de "normale" størrelse visitkort .. men plads til en del, og fylder ikke alverden

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...