Tomcat Skrevet May 29, 2008 Rapporter Skrevet May 29, 2008 Nu har jeg været igennem 7 forhør af en robot hvor jeg skulle trykke 1-5 alt efter hvad jeg vil. Det virker som om man først kommer ind til et centralt skatte center også skal de viderestille (hvor der igen er en robot) Kan man få et direkte nr? hvor man ellers skriver sit person nr ind også ellers pænt sidder og venter.
Scion Besvaret May 29, 2008 Rapporter Besvaret May 29, 2008 Nu har jeg været igennem 7 forhør af en robot hvor jeg skulle trykke 1-5 alt efter hvad jeg vil. Det virker som om man først kommer ind til et centralt skatte center også skal de viderestille (hvor der igen er en robot) Kan man få et direkte nr? hvor man ellers skriver sit person nr ind også ellers pænt sidder og venter. Skat...kommunikation. *SUK* Håbløst.
Lollikken Besvaret May 29, 2008 Rapporter Besvaret May 29, 2008 Kan man få et direkte nr? hvor man ellers skriver sit person nr ind også ellers pænt sidder og venter. Jeg bruger komboen 1 [Privat] og 4 [er du flyttet til udlandet]. Så du kommer direkte ind og sidder pænt i kø. Sidst jeg var igennem virkede personen endda ganske kyndig. Men jow direkte info til skat øresund ville være rart :)
anton Besvaret May 30, 2008 Rapporter Besvaret May 30, 2008 Ring til SKAT på 7222 1818. Så snart du får muligheden, så bed om omstillingen. Når du får fat i omstillingen, skal du bede om SkatØresund. Så slipper man for at komme til at tale med en eller anden, der satser på, at det nok er SkatUdland, som man skal snakke med, og så kan man sidde i kø dér også...
PSAUSA Besvaret May 30, 2008 Rapporter Besvaret May 30, 2008 mener a når man er kommet igennem til en kan man altid bede om personens direkte nr! så det er den sammen man kommer til a tale med igen en andengang! ER IKKE SIKKER!
EBL Besvaret May 30, 2008 Rapporter Besvaret May 30, 2008 mener a når man er kommet igennem til en kan man altid bede om personens direkte nr! så det er den sammen man kommer til a tale med igen en andengang! ER IKKE SIKKER! dream on.... hvis man som offentlig ansat giver sit direkte nummer til en 'kunde' så får man aldrig et roligt øjeblik igen, så DET er der ikke mange der gør hvis de er ellers er ved deres fulde fem
Lollikken Besvaret May 30, 2008 Rapporter Besvaret May 30, 2008 mener a når man er kommet igennem til en kan man altid bede om personens direkte nr! så det er den sammen man kommer til a tale med igen en andengang! ER IKKE SIKKER! dream on.... hvis man som offentlig ansat giver sit direkte nummer til en 'kunde' så får man aldrig et roligt øjeblik igen' date=' så DET er der ikke mange der gør hvis de er ellers er ved deres fulde fem[/quote'] Den er sku god nok. Jeg har gjort det før.
EBL Besvaret May 30, 2008 Rapporter Besvaret May 30, 2008 Den er sku god nok. Jeg har gjort det før. Afhænger nok af typen af det offentlige hverv så, som asylsagsbehandler i hvad der dengang hed Udlændingestyrelsen var det det rene selvmord at gi' sit direkte nummer ud
fisker Besvaret May 30, 2008 Rapporter Besvaret May 30, 2008 ring til helsingør kommune, be om skat øresund, er blevet stillet direkte om den vej.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu