Miriam Skrevet May 29, 2008 Rapporter Skrevet May 29, 2008 Hej Vi har en kammerat som har udfordret os som danskere, til en fodbold kamp. De er et hold venner som mødes af og til, og laver lidt sjov. Denne gang ville de gerne spille landskamp mod Danmark :) Så hvis der er nogle der har lyst og tid, og ikke er ude og spille fodgolf, så har de lejet Stadium Hallen i Bunkeflostrand, og står klar i deres svensker trøjer. Vi skal stille med 7 mand. Det er kl. 15.00-17.00, de spiller ikke normalt, så det er mest for sjovt. Vi skal da ikke tabe til Sverige eller ?:)
Miriam Besvaret May 29, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret May 29, 2008 Det var hurtigt du træk i land Thomas :)
Thomas Besvaret May 29, 2008 Rapporter Besvaret May 29, 2008 Hehe jeg er skam frisk, men alle er vel ude at spille fodgolf:)
Miriam Besvaret May 29, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret May 29, 2008 Hehe jeg er skam frisk' date=' men alle er vel ude at spille fodgolf:)[/quote'] Nej, der mangler kun et par stykker nu :)
Miriam Besvaret May 30, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret May 30, 2008 Thomas vi mødes på parkeringspladsen ved Ängslättskolen i Bunkeflostrand kl. 14.50, ved du hvor det er ? Tag gerne en rød T-shirt på alternativ danmarks trøje hvis du har sådan en :) Og der er stadivæk plads til 1-2 stykker til :)
Miriam Besvaret May 31, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret May 31, 2008 Hej Thomas. Jeg har købt trøjer til holdet der matcher, så tænk ikke på T-shirts :D
Thomas Besvaret May 31, 2008 Rapporter Besvaret May 31, 2008 Kan du ikke komme med en adresse, for kender ikke bunkeflo? Og bliver der tændt grill bagefter:)
Miriam Besvaret June 1, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret June 1, 2008 Syntes ikke i andre skulle snydes for resultatet. Det var en spændende kamp hvor der virkelig blev gået til det. Den endte dog på den rigtige måde, men en sejer til Danmark 6-3 :) efterfulgt af en meget hyggelig grill aften :)
Kim Andersen Besvaret June 1, 2008 Rapporter Besvaret June 1, 2008 Hej med dig Du kan sige til din kammerat at vi en flok friske (unge) dansker fra 18 til 47 år som mødes hver søndag kl. ca. 14.00 til fodbold for sjov i Oxie IF.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu