CAC Skrevet June 1, 2008 Rapporter Skrevet June 1, 2008 Er der nogen der har en "aftrækker" hvilket er et stykke værktøj til at få en pedal af kranken på, som jeg evt. kan låne?
Thyper Besvaret June 1, 2008 Rapporter Besvaret June 1, 2008 Hvis det kun er pedalen du skal have af skal du bruge en tynd svensknøgle
CAC Besvaret June 1, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret June 1, 2008 Hvis det kun er pedalen du skal have af skal du bruge en tynd svensknøgle Du har ret, tak, det er mig der skrev forkert Det er selve pedalarmen der skal af kranken.
Rene Larsen Besvaret June 1, 2008 Rapporter Besvaret June 1, 2008 Jeg har sådan en 75 mm aftrækker fra Biltema du kan låne.
CAC Besvaret June 1, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret June 1, 2008 Jeg har sådan en 75 mm aftrækker fra Biltema du kan låne. det lyder rigtig godt. Jeg har dog aldrig set eller brugt sådan en før. Hvad står de 75mm for? Jeg fik at vide at der bare var en standard størrelse dem
Rene Larsen Besvaret June 1, 2008 Rapporter Besvaret June 1, 2008 Jeg vil tro at 75 mm (eller 3") står for hvor stor et 'objekt' den kan klare - eller sådan noget i den dur.
Rene Larsen Besvaret June 1, 2008 Rapporter Besvaret June 1, 2008 Er du hjemme?? jeg skal til DK indenfor den næste halve time - så kan jeg evt. lige komme forbi på vejen.
Thyper Besvaret June 4, 2008 Rapporter Besvaret June 4, 2008 Det hedder en krankaftrækker. Koster som regel kun omkring 100 kr. Jeg har en som jeg har brugt på alle mine cykler.
CAC Besvaret June 5, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret June 5, 2008 Det hedder en krankaftrækker. Koster som regel kun omkring 100 kr. Jeg har en som jeg har brugt på alle mine cykler. Det er nemlig rigtigt, tak foir svaret. Jeg fandt en til 50 SEK i Bilthema, og har fået pedalarmen af.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu