Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

I den nærmeste fremtid er der ledige pladser til banedage med SSEMSE (sydskanesemse.nu) følgende tider: Sturup på fredag (6/6) 17-20. ikke flere pladser i gul, men masser i rød og hvid Anderstorp 12/6 Knutstorp 19/6 9-16 Sturup 5/7 9-13 OG 13-17 Knutstorp 23/7 9-16 Så der er masser af banemuligheder for mc-folket:th2:-kommer I?

Besvaret
For at køre skal man vel være medlem af jeres klub + have kørt jeres intro kurs?
Der ville vel ike väre nogen idé i at annoncere her på siden, hvis det ikke ville väre muligt at köre som ikke-medlem vel;) Ikke-medlemmer kan tilmelde sig senere end medlemmer i tilfälde af at der er flere pladser, og det er der på nedenstående annoncerede dage:) I princippet skal man köre introkursus, men det er laaaaangt de färreste der overholder dette (også lidt svärt med kun et introkursus i starten af säsonen). Derefter BURDE man köre i grön gruppe, men dette bliver heller ikke overholdt. Der er altid helt nye banekörere i den langsommeste gruppe (som regel gul), de får bare besked på at lägge sig bag en instruktör det förste pas, så de får set linier osv. Så det er muligt at väre med for alle:th2:
Besvaret

Prisen står jo på deres side: http://sydskanesemse.nu/ Og, ikke for at være fræk, næsvis eller hvad du nu vil kalde det, men jeg vil anbefale du "kun" tilmelder dig i gul klasse. Jeg regner med at melde mig til i Rød, og du ved hvad forskellen er på vores kørsel... (det kan dog godt være jeg opgradere til Hvid) Men, min bil er på værksted, men hvis den er iorden i aften, så dukker jeg op på fredag :th2:

Besvaret
Hehe havde nu selv satset på grøn' date=' og så kan jeg nu kun finde prisen på deres medlemskab og ikke på hvad det koster på fredag?[/quote'] Du skal oprette dig på siden og derefter kigge under "bokning". Der findes 3 klasser Gul = Mellan (fuld booket til på fredag) Rød = Snabb Hvid = Snabbast
  • 10 months later...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...