Rene Larsen Skrevet June 3, 2008 Rapporter Skrevet June 3, 2008 Jeg har lige fået et svar fra broen vedr. fejl ved hentning af PDF fakture fra deres hjemmeside. Jeg går jo ud fra at når der er et link på siden, så kan man også regne med at det virker - men nej ingen garanti her ******************************* Hej Rene, - ja du er ikke den eneste uheldige. Jeg skal prøve at forklare hvordan det hænger sammen: Det er sådan at vores fakturaer bliver genereret i vores økonomisystem, og derefter sendes ud i byen til et firma der hoster fakturaer osv for mange firmaer. Desværre er det sådan at de skal bruge 2-3 dage for at generere PDF'er af fakturaoplysningerne. Derfor hænder det (hvis de 2-3 dage falder i en weekend) at det går galt, og de ikke når at lægge fakturaen ud inden de 3dage. I vores selvbetjening venter vi simpelthen 3 dage fra fakturakørslen er foretaget, til oplysningen publiceres, og derefter burde folk kunne hente PDF'erne fra den eksterne partner. Imidlertid kan vi se at de ikke kan nå det på 3 dage, og vi skruer derfor "ventetiden" op til 4 dage før det publiceres på websitet. Din faktura burde således f.eks. kunne ses fra imorgen, eller så snart vores partner har genereret PDF'en. For fremtiden (fra næste måned) bliver vi nødt til at give dem 4 dage, for netop ikke at rende ind i det problem du har haft. Håber du kunne bruge svaret til noget. Mange hilsner fra Lars Rye Jeppesen Øresundsbron *******************************
Tomcat Besvaret June 3, 2008 Rapporter Besvaret June 3, 2008 Det er vel en svipser. Det kan ske for alle.
Rene Larsen Besvaret June 3, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret June 3, 2008 Det er vel en svipser. Det kan ske for alle. Det er sku amatør agtigt - andet er der ikke at sige til det. Linket for maj måned blev lagt på i går (2. juni) om formiddagen, og ikke de 3 dage som han taler om er deres 'normal'
Buddha Besvaret June 3, 2008 Rapporter Besvaret June 3, 2008 Jeg har lige betalt en faktura sendt via mail....Ovenikøbet en jeg har rykket for i 2 mdr.... De sender mig så en flot pdf i en mail. Men uden betalingsoplysninger......... Så dem måtte jeg så rykke for......igen.........:(
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu