Majse Skrevet June 6, 2008 Rapporter Skrevet June 6, 2008 Vil du også ud og lave noget sjovt og spontant i ny og næ? Har du en bold til beachvolley, så kunne vi måske samle nogle stykker og spille et par omgange. I aften er der feks salsa på Hipp her i Malmö (een fredag om måneden) eller hver mandag og onsdag i Fælledparken i København (udendørsarrangement som er gratis)... Hvis du er frisk på lidt sjov så smid mig en sms... +45 31 666 321 Majse;)
Lasse Besvaret June 6, 2008 Rapporter Besvaret June 6, 2008 jeg fandt selv svaret :) http://www.hipp.se/ Night club..
bluee Besvaret June 7, 2008 Rapporter Besvaret June 7, 2008 Beachvolley om dagen i weekenderne er jeg med på.
moni Besvaret June 8, 2008 Rapporter Besvaret June 8, 2008 Vi (min kæreste og jeg) danser også salsa og vi synes det kunne være hyggeligt at mødes til en svingom i ny og næ i malmø. (der er også salsa på cuba cafe i folkets park!!!)
Majse Besvaret June 9, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret June 9, 2008 Super! Var I V. Hamnen og spille lidt volley i weekenden. De har 6 baner lidt længere nede end dybhavsbadet. Det er ok. Har også været på Cuba Cafe. Fin stemning! Smid mig en sms...:p
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu