Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

hej, jeg har fået en svensk udbetalings check fra nordea sverige? kan den indløses i nordea danmark?og kan man indløse den i via netbank i sverige?og hvordan gør man det? bor i dk og ikke længere i sverige

Besvaret
hej, jeg har fået en svensk udbetalings check fra nordea sverige? kan den indløses i nordea danmark?og kan man indløse den i via netbank i sverige?og hvordan gør man det? bor i dk og ikke længere i sverige
Indløse i Nordea DK intet problem, i Nordea S netbank...hmmm det tvivler jeg på, jeg har lige kigget og det ser ikke ud til at kunne lade sig gøre.
Besvaret
Indløse i Nordea DK intet problem' date=' i Nordea S netbank...hmmm det tvivler jeg på, jeg har lige kigget og det ser ikke ud til at kunne lade sig gøre.[/quote'] tak for svaret netbank i sv prøvede jeg også og det kan man ikke det er en el regning hvor jeg har betalt for meget skat
Besvaret

Så vidt jeg ved er der ret højt gebyr på indløsning af udenlandske checks i DK. Du får skat tilbage af dit elskab? Det lyder spændende, kan du fortælle lidt mere? Jeg kunne måske godt tro jeg også havde lidt til gode der....

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...