Pingo Skrevet June 11, 2008 Rapporter Skrevet June 11, 2008 Vores gamle gaspanna kører på sidste vers, så nu skal vi i gang med at se efter en ny. Er der nogle her på forumet der har erfaringer med diverse mærker, pris kontra kvalitet m.v. Jeg har søgt på nettet, men jeg syntes det er meget sparsomt med information ang. gaspannor. Det skal lige siges at vores hus er på 155 kvm. Jeg har kigget lidt på EON`s hjemmeside, men der må være andre end dem der sælger og monterer gaspannor.
Nulla Besvaret June 11, 2008 Rapporter Besvaret June 11, 2008 Der findes bla. IVT og bosch gaspanner. vi har en ivt som er skod:lol::thumbdown lol men den får snart skiftet styresustemet som det er galt med
Mohlin Besvaret June 11, 2008 Rapporter Besvaret June 11, 2008 Vi har en Bosch. Europur (tror jag den heter) och den är jättebra. Ligger alltid i topp i tester. Den blev installerad av vår vanliga vvs:are, och sen godkänd av HNG (vi bor i Danmark).
Annems Besvaret June 11, 2008 Rapporter Besvaret June 11, 2008 Vi har i marts måned fået installeret et Weishaupt fyr (gaspanna). Og jeg har intet at klage over. Alt er forløbet fint. Både sælger og installatør. :) Vi var uden varme og varmt vand i 18 timer, men det var mest fordi vi også skulle have sat en radiator mere op. Kan klart anbefales....
Pingo Besvaret June 11, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret June 11, 2008 Vi har i marts måned fået installeret et Weishaupt fyr (gaspanna). Og jeg har intet at klage over. Alt er forløbet fint. Både sælger og installatør. :) Vi var uden varme og varmt vand i 18 timer, men det var mest fordi vi også skulle have sat en radiator mere op. Kan klart anbefales.... Hvor meget måtte i betale alt i alt for gaspanne og montering?
Guest jxhab Besvaret June 11, 2008 Rapporter Besvaret June 11, 2008 Prøv evt. også at kontakte EON hvis i er har GAS igennem dem, de kører med nogle tilbud på 3 forskellige mærker.. Milton er et af dem, som jeg har hørt positivt om fra andra også.
Annems Besvaret June 12, 2008 Rapporter Besvaret June 12, 2008 Hvor meget måtte i betale alt i alt for gaspanne og montering? Tilbuddet var på 50k SEK, og så skulle vi ikke røre en finger selv. Vi fik også tilbud fra Milton. De var dyrere og så skulle vi selv lappe hullet i taget fra den gamle skorsten.
Pingo Besvaret June 13, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret June 13, 2008 50K? Det lyder billigt. Var det gennem EON?
Annems Besvaret June 13, 2008 Rapporter Besvaret June 13, 2008 50K? Det lyder billigt. Var det gennem EON? Jeg har sendt dig en PM.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu