MC Manden Skrevet June 14, 2008 Rapporter Skrevet June 14, 2008 Jeg sidder lige og ser dette afsnit på Discovery http://youtube.com/watch?v=dWx-81xGLK8 Hehe... Og, de kører kun lige ud ... Gad vide hvad de stakler, med deres hatteæsker, ville gøre hvis vejen drejede ? Må jeg minde om Anderstorp... 280-300km/t .... ca hvertandet minut CHICKENS
Buddha Besvaret June 15, 2008 Rapporter Besvaret June 15, 2008 Nu er det jo også en herrecykel de kører på...Ikke det der juniormc du har...:D Jeg sidder lige og ser dette afsnit på Discovery http://youtube.com/watch?v=dWx-81xGLK8 Hehe... Og, de kører kun lige ud ... Gad vide hvad de stakler, med deres hatteæsker, ville gøre hvis vejen drejede ? Må jeg minde om Anderstorp... 280-300km/t .... ca hvertandet minut CHICKENS
MC Manden Besvaret June 15, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret June 15, 2008 Nu er det jo også en herrecykel de kører på...Ikke det der juniormc du har...:D Du læser bare her: http://www.tntroadracing.com/Anderstorp%20Maj.html Og, kig på denne video: 282km/t (på meteret) på en ganske almindelig standard maskine.... Så ved jeg ikke hvad vi var oppe på, men....noget mere. Jeg kan da se en hel del steder hvor vi ikke kunne holde hjulet i jorden. Iøvrigt vælger du tid, sted og bane (i Sverige, gerne lidt realistisk, tak). Du kommer bare med din Audi (hvis den kan køre), så skal jeg køre fra dig på min junior-mc
Peter H. Besvaret June 15, 2008 Rapporter Besvaret June 15, 2008 Du læser bare her: http://www.tntroadracing.com/Anderstorp%20Maj.html Og, kig på denne video: 282km/t (på meteret) på en ganske almindelig standard maskine.... Så ved jeg ikke hvad vi var oppe på, men....noget mere. Jeg kan da se en hel del steder hvor vi ikke kunne holde hjulet i jorden. Iøvrigt vælger du tid, sted og bane (i Sverige, gerne lidt realistisk, tak). Du kommer bare med din Audi (hvis den kan køre), så skal jeg køre fra dig på min junior-mc MC Manden: Stil dig om bag i köen :):)
Buddha Besvaret June 15, 2008 Rapporter Besvaret June 15, 2008 Jamen i kommer bare.....:) Pånær bremser så er den klar..... Dem må jeg tage når folk kan få fingeren ud af røven....
MC Manden Besvaret June 15, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret June 15, 2008 Jamen i kommer bare.....:) Næ nej... Du arrangere, så du bestemmer tid og sted. SÅ kommer vi
Buddha Besvaret June 15, 2008 Rapporter Besvaret June 15, 2008 Hvilke krav stiller herren så til arrangementet??? Næ nej... Du arrangere' date=' så du bestemmer tid og sted. SÅ kommer vi[/quote']
MC Manden Besvaret June 15, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret June 15, 2008 Hvilke krav stiller herren så til arrangementet??? At det er en bane i Sverige, godkendt til Mc (Altså ikke Kinnakulle) og at vi ikke kører samtidig, men bare kører på tid... (har ikke videre meget lyst til at blive kvast af en bil, hvis nu en af os ryger af) Ellers ingen krav... Og nej, Oljehamnen er ikke en bane ;), det skal være noget med sving
Buddha Besvaret June 15, 2008 Rapporter Besvaret June 15, 2008 Jeg gider ikke de små baner der er heromkring.... Det skal være noget der til en vis grad udjævner den store vægtfordel du har på de små langsomme baner....
MC Manden Besvaret June 15, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret June 15, 2008 Jeg gider ikke de små baner der er heromkring.... Det skal være noget der til en vis grad udjævner den store vægtfordel du har på de små langsomme baner.... Anderstorp, Mantorp ... Du vælger selv, begge baner er omkring 4km og begge baner er godkendt af FIA til race. Den eneste bane du tænker på er Nürnburg og der vil jeg ikke køre, den er simpelthen for farlig. Desuden har jeg ikke lyst til at bruge så mange penge på en tur derned. Men, vælg da Anderstorp eller Mantorp ... Det er lange baner, det må være der forskellen er mindst....
Andreas- AutoPerformance Besvaret June 15, 2008 Rapporter Besvaret June 15, 2008 Jeg gider ikke de små baner der er heromkring.... Det skal være noget der til en vis grad udjævner den store vægtfordel du har på de små langsomme baner.... Tror inte du behöver vara nevös, det kvittar vilken bana ni väljer du kommer lätt att vinna oavsett bana...:-)
MC Manden Besvaret June 15, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret June 15, 2008 Tror inte du behöver vara nevös, det kvittar vilken bana ni väljer du kommer lätt att vinna oavsett bana...:-) Haha... Ja, Brian vinder let over alle... det er der ingen tvivl om. Andreas, spørg Martin om hans omgangstider vs. en mc på samme bane (i Sverige, jeg har ikke kørt på andre) Martin og jeg har harf snakken, bl.a. har han kørt 1.32 på Mantorp og jeg ligger omkring 1.26. Og, al ære og respekt for Brian, så tror jeg egentlig godt at en '08 M3 kan følge hans bil og chaufføren har vist også mere bane erfaring. Kig iøvrigt her: www.mylaps.com ... På Anderstorp kører en fuldt trimmet Porsche GTR 1.39 som bedste. For en måned siden kvallede en original Yamaha R1 ind på 1.36. Begge chaufførere må dog også siges at være meget meget dygtige, men mon ikke Brian og jeg er lige dårlige ? :) Og, at en bil vinder overalt...tja.... se her: Tiff Needle er vel heller ikke hr. hvem-som-helst
Buddha Besvaret June 15, 2008 Rapporter Besvaret June 15, 2008 Skulle det være noget, så bliver det Mantorp.... Men jeg vil hellere på Nurburgring..... Om det er 430 km til Mantorp eller 700 til Nurburgring, er mig underordnet.....
MC Manden Besvaret June 15, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret June 15, 2008 Skulle det være noget, så bliver det Mantorp.... Men jeg vil hellere på Nurburgring..... Om det er 430 km til Mantorp eller 700 til Nurburgring, er mig underordnet..... Fint... du arrangere bare en dag på Mantorp, jeg er klar. Jeg gider ikke køre til tyskland. Jeg skal trods alt ha' en trailer efter bilen og banen er ikke sikker nok til mc race. Afkørslerne er for kort, desværre. Men, du finder bare et arrangement hvor vi begge kan køre på Mantorp. Det vil også være super for mig, jeg skal køre race deroppe til September, så lidt træning inden vil være perfekt :th2:
Buddha Besvaret June 15, 2008 Rapporter Besvaret June 15, 2008 Jeg skal se om jeg kan klemme det ind.....
fletcher199 Besvaret June 19, 2008 Rapporter Besvaret June 19, 2008 Jeg ville nok udskyde den aftale Buddha, Audien får da tæv af MCmanden :D
Buddha Besvaret June 19, 2008 Rapporter Besvaret June 19, 2008 Nu får vi se......:) Jeg ville nok udskyde den aftale Buddha' date=' Audien får da tæv af MCmanden :D[/quote']
credde Besvaret June 19, 2008 Rapporter Besvaret June 19, 2008 Top Gear: http://www.youtube.com/watch?v=KnuqiHuLDkQ Ved godt, at det ikke er en særlig videnskabelig test men damn præsentationen af både MC og bil kører er altså kanon morsomme (spol 1:30 ind i videoklippet)
MC Manden Besvaret June 19, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret June 19, 2008 og, fra "ringen" Nu er min mc ikke en R1, men kun en 600cc ... Til gengæld er en RS6 næppe at sammenligne med en Porsche GTR3 Clubsport
Buddha Besvaret June 19, 2008 Rapporter Besvaret June 19, 2008 Samt at Touringcar kører rundt på Mantorp på ca 1 minut og 10 sekunder.....
Buddha Besvaret June 19, 2008 Rapporter Besvaret June 19, 2008 Nej jeg ved det godt..... Min er hurtigere.......;) Der er ikke meget træk i den Porsche over 200.... 4 hjulstræk, 550+ hk og 790nm....... Så snart min er kommet op i fart og ikke skal bremse fra fuld fart til ingenting konstant, men kan tage hjørner med ca 80 km/t, så skal du altså hænge godt på....;) Men jeg skal lige ud og handle et sæt slicks...:) og, fra "ringen" Nu er min mc ikke en R1, men kun en 600cc ... Til gengæld er en RS6 næppe at sammenligne med en Porsche GTR3 Clubsport
MC Manden Besvaret June 19, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret June 19, 2008 Samt at Touringcar kører rundt på Mantorp på ca 1 minut og 10 sekunder..... Ja, og at Martin Trinity kører 1.32 i en '08 BMW M3 ... Jeg vil slet ikke anfægte at STCC kører 1.10, men hvor pokker har du fundet de resultater ? Jeg har kigget her: http://www.mylaps.com/search/advancedSearchResults.jsp?searchText=Mantorp%20Park&subject=5 Og, har fundet EEN der er hurtigere (men, kan ikke se hvilken klasse det er) Dog kan jeg se at Ferrari Challange ikke er hurtigere end ERF (som er langdistance løb og ikke sprintløb som er hurtigere) Ferrari Challange http://www.mylaps.com/results/newResults.jsp?id=547594 MC ERF http://www.mylaps.com/results/newResults.jsp?id=587016
MC Manden Besvaret June 19, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret June 19, 2008 Men jeg skal lige ud og handle et sæt slicks...:) Vi kan da godt køre på gadedæk... Så behøver du ikke bruge penge på det. Jeg har standard forgaffel, bagdæmper, bremser og gerne gadedæk. Der er intet på min der er decideret racer-udgaver eller optimeret. Den er præcis som da den kom fra fabrikken. Dog er kåberne skiftet ud, da man ikke må ha' lys på mc'en og så er den naturligvis wired (alle skruer er sikret), men ellers er den 100% standard
MC Manden Besvaret June 19, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret June 19, 2008 Så snart min er kommet op i fart og ikke skal bremse fra fuld fart til ingenting konstant, men kan tage hjørner med ca 80 km/t, så skal du altså hænge godt på....;) Tja... find et hjørne hvor vi ikke kører 80km/t ... Det er vist kun på nedbremsningerne du har en fordel... Men, find nu en tid, så behøver vi ikke snakke. Du sætte parameterne for testen, så bliver det som du gerne vil ha' det. Mine eneste betingelser er at vi ikke kører samtidig, at banen er godkendt for mc race, samt at den ligger i Sverige.
Buddha Besvaret June 19, 2008 Rapporter Besvaret June 19, 2008 Banrekord (långa) 1.11,69 (Johnny Cecotto) Rettelse.....Ca 1:12.....
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu