Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

Get real, ok ?? En Formula 2 er jo ikke STCC, vel ? Du kan jo ikke købe en Formula 2 "bil", vel ? SELVFØLGELIG er formel biler hurtigere, f.eks. har Ronnie Petterson også banerekorden på Anderstorp... Han kørte F1 ... Altså, vær nu lidt realistisk, ikk ??? Men, naturligvis er din bil (og dig) hurtigere end en Ferrari i racetrim, det er jeg slet ikke i tvivl om, Brian...

Det er i bil...;)
Besvaret

Ja det til jeg også, men Brian bliver det til noget denne gang eller springer du fra lige som sidste gang:confused:

Jeg vil med jeg vil med jeg vil med :D Jeg vil også give Brian baghjul :th2:
Besvaret

Lidt resultater fra årets Veidec Cup (STCC og Superbike) 16.-18. maj, 2008 Kval-tider: MC: http://www.stcc.se/478/?no_cache=1&tx_dftcracedata_pi1%5Brace_uid%5D=125 Bedste tid: 1.17.996 BIL (STCC) http://www.stcc.se/451/?no_cache=1&tx_dftcracedata_pi1%5Brace_uid%5D=151 Bedste tid 1.20.461 Racetider: MC: http://www.stcc.se/478/?no_cache=1&tx_dftcracedata_pi1%5Brace_uid%5D=154 Bedste tid: 1.20.902 Bil: http://www.stcc.se/451/?no_cache=1&tx_dftcracedata_pi1%5Brace_uid%5D=160 Bedste tid: 1.21.797

Besvaret

Jeg er ikke sprunget fra på noget tidspunkt.... Det har taget noget tid og få bilen trimmet ind....

Ja det til jeg også' date=' men Brian bliver det til noget denne gang eller springer du fra lige som sidste gang:confused:[/quote']
Besvaret

Jamen så glæder jeg mig til at sætte 2 kryds i kalenderen :th2: Måske det kan slås sammen til 1 arrangement:rolleyes:

Jeg er ikke sprunget fra på noget tidspunkt.... Det har taget noget tid og få bilen trimmet ind....
Besvaret

Du er velkommen...... Da det er mig der skal vælge tid og sted, så bliver det følgende.... Nürburgring Nordschleife engang i slutningen af August, starten af september. Så kan i bare tage med eller lade være.... Dem der ikke tager udfordringen op, mister retten til at kværulere! Og det bliver Bridge to Gantry tider.....

Besvaret

Hahaha... Jamen, god tur.... Så du VIL ikke tage udfordringen ? Fair nok. Det er til grin, Brian

Du er velkommen...... Da det er mig der skal vælge tid og sted, så bliver det følgende.... Nürburgring Nordschleife engang i slutningen af August, starten af september. Så kan i bare tage med eller lade være.... Dem der ikke tager udfordringen op, mister retten til at kværulere! Og det bliver Bridge to Gantry tider.....
Besvaret

Ja jeg gider sku heller ikke lige fare til Tyskland for at se det, og da slet ikke når det så fint kunne afvikles i Sverige:rolleye:

Hahaha... Jamen' date=' god tur.... Så du VIL ikke tage udfordringen ? Fair nok. Du er til grin, Brian[/quote']
Besvaret

Det er dig der vil køre race.....Så må du jo også indfinde dig hvor jeg/bilen er.... Siger du så at jeg må vælge tid og sted, så gør jeg det. Er du for meget kylling til at tage en hurtig tur på sløjfen, så fint med mig.... Ville jeg køre på Mantorp, så kunne jeg ligeså godt købe mig en gokart og få det samme sjov på Lockarp....

Hahaha... Jamen' date=' god tur.... Så du VIL ikke tage udfordringen ? Fair nok. Det er til grin, Brian[/quote']
Besvaret

Jaja, Brian... Så siger vi det... De eneste betingelser jeg har haft, og dem har jeg haft hele tiden er, at det bliver i sverige og banen er godkendt til mc race. Også for at holde udgifterne nede, jeg er ikke specielt rig. Du kan bestemme ALT andet. Du kan bremse senere end mig, ingen tvivl om det. Tænk på hvad der sker, hvis jeg er lige før et sving, bremser (jeg har ikke bremselys på, det er ikke tilladt i RR) og du ikke bremser... Du kører lige igennem mig ! Jeg vil ikke køre sammen med biler. Og, kig på videoerne fra ringen.. Der er 5 meter til rækværket. Jeg bliver slået ihjel hvis jeg ryger af... Du får din bil ødelagt. Kald mig bare kylling, jeg er ligeglad, men jeg vil ikke risikere at miste livet eller førligheden fordi det absolut skal foregå det eneste sted hvor du måske ville ha' en chance.

Det er dig der vil køre race.....Så må du jo også indfinde dig hvor jeg/bilen er.... Siger du så at jeg må vælge tid og sted, så gør jeg det. Er du for meget kylling til at tage en hurtig tur på sløjfen, så fint med mig.... Ville jeg køre på Mantorp, så kunne jeg ligeså godt købe mig en gokart og få det samme sjov på Lockarp....
Besvaret
jeg har 5 års erfaring i at tage rundkørslen ved jet ( sallerupsvägen )' date=' så der eller hvilket som helst andet sted vil ingen af jer kunne hænge på :D[/quote'] Er det en udfordring? :D Jeg ta´r den hver dag.. (4år) Jeg er frisk på en tur gennem samme på 3hjulet barneracer, se det er noget der gi´r nerve! :lol:
Besvaret

Kære MC Manden Jeg har for nogen tid siden lovet mig selv - og også Brian/Supermule/Buddha - at jeg ikke mere vil gå ind i en polemik med den 37-årige fartentusiast, som åbenbart mangler evnen til at læse og forstå en meddelelse. Du skal imidlertid have al mulig support i den udveksling af mails, du har haft med taberen Brian. Du har fra begyndelsen præciseret under hvilke omstændigheder, du vil møde fartvidunderet. Du har argumenteret med risici for eget helbred, økonomi m.m.. Nu har han så i sin travle hverdag - includeret læsning og kommentarer til stort set alt på dette forum - også fundet tid til at undersøge sine potentielle chancer for at komme helskindet ud af sine evner som fartvidunder. Pludselig er han tilbage i sin egen Nürburgring, som han sikkert mener er eneste chance for eventuelt sejr. Du har helt ret i din anskuelse af hans ringe performance evner - evnen til at holde et spor i debatten - og den kujonagtige flugt sammen med ringeagtende bemærkninger, når han skal tage endelig stilling. Vi er jo en del, som stadig savner at se hans bare på en motorcykel over broen - som var indsatsen i væddemålet med Gio. Jeg tror desværre ikke, at vi nogensinde får dette syn at se - det kunne jo også give grimme billeder på den indre skærm. Held og lykke med din fortsatte kørsel på mc'en. Jeg skal lige have handlet slicks til min pensionistbil, Skoda Roomster - og så er jeg klar til en udfordring - som jeg til enhver tid vil undgå - belært af en velkendt person herinde.

Besvaret
1.08 ... Ikke vanvittig imponerende, men håber den kommer længere ned i løbet af sæsonen. Hvilken tid kører du rundt på ?
Jeg har kun været på knutten een gang, og der havde jeg ikke laptimer, men kørte den ikke på under 1.10 er jeg ret sikker på.. Har mest kørt på Padborg, men glæder mig til jeg flytter til Sverige, for de par baner vi har i DK er ikke meget værd da.. Jeg skal køre på Sturup for første gang her d. 10. og 11. juli, den glæder jeg mig til at prøve. Jeg har ikke kørt trackdays særlig meget, men er blevet rigtig bidt af det :)
Besvaret
Hmm nu er det jo så lang tid siden vi skulle race så min M3 er blevet solgt :( hvad gör vi så ?? Jeg har en gammel 996 tt skal vi teste med den så ``??
Besvaret
Hmm nu er det jo så lang tid siden vi skulle race så min M3 er blevet solgt :( hvad gör vi så ?? Jeg har en gammel 996 tt skal vi teste med den så ``??
Hvis du har en Fiat Panda, så kan du jo stille op med den. Sandsynligheden for at Buddha stiller op, er jo alligevel meget tæt på nul.
Besvaret
Jeg skal køre på Sturup for første gang her d. 10. og 11. juli, den glæder jeg mig til at prøve.
1.10 er nu også pænt. Hvis du skal derned, så skal du køre fra alle dem uden nummerplade. Må jeg reklamerer lidt for Knutstorp 7/8 juli. www.zenergyracing.dk Der er jeg på banen fra søndag aften til sent tirsdag eftermiddag (nej, jeg har intet med Zenergy Racing at gøre)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...