Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Jeg skal have synet min bil inden 1.juli. Ringer og vil bestille en tid til i næste uge, de har først tid d 1.juli, og vi tager på ferie d 28.juni. Bilen får køreforbud efter 1.juli. Nogen der har prøvet noget lignede, troede ikke der var så lang ventetid

Besvaret
Jeg skal have synet min bil inden 1.juli. Ringer og vil bestille en tid til i næste uge, de har først tid d 1.juli, og vi tager på ferie d 28.juni. Bilen får køreforbud efter 1.juli. Nogen der har prøvet noget lignede, troede ikke der var så lang ventetid
Prøv www.bilprovningen.se ... der kan du søge efter ledige tider. Jeg vil næsten garantere at du kan finde en tid i Skåne, inden d. 1. juli. Så må du bare ud og køre lidt
Besvaret
Ellers må du jo forbi en drive-in besiktning, ....selvom der er langt imellem dem
Besvaret
Ellers må du jo forbi en drive-in besiktning' date=' ....selvom der er langt imellem dem[/quote'] Drive-In besiktning er noget fanden har skabt. Heldigvis har de fjernet dem igen. Hvis man ikke holder der kl. 5 om morgenen, så har man min. 4 timers kø og det var ikke altid de kunne nå alle bilerne. Til gengæld er det super nemt at bestille tid og jeg har endnu ikke oplevet forsinkelser i forbindelse med besiktning :th2:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...