michael og carina Skrevet June 16, 2008 Rapporter Skrevet June 16, 2008 Jeg skal have synet min bil inden 1.juli. Ringer og vil bestille en tid til i næste uge, de har først tid d 1.juli, og vi tager på ferie d 28.juni. Bilen får køreforbud efter 1.juli. Nogen der har prøvet noget lignede, troede ikke der var så lang ventetid
MC Manden Besvaret June 16, 2008 Rapporter Besvaret June 16, 2008 Jeg skal have synet min bil inden 1.juli. Ringer og vil bestille en tid til i næste uge, de har først tid d 1.juli, og vi tager på ferie d 28.juni. Bilen får køreforbud efter 1.juli. Nogen der har prøvet noget lignede, troede ikke der var så lang ventetid Prøv www.bilprovningen.se ... der kan du søge efter ledige tider. Jeg vil næsten garantere at du kan finde en tid i Skåne, inden d. 1. juli. Så må du bare ud og køre lidt
michael og carina Besvaret June 16, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret June 16, 2008 Må en tur til Simrishamn på onsdag. Tak for hjælpen. Noget man bare skal se på dernede, når man nu skal ud og køre
EBL Besvaret June 16, 2008 Rapporter Besvaret June 16, 2008 Jeg skal have synet min bil inden 1.juli. Ringer og vil bestille en tid til i næste uge, de har først tid d 1.juli, og vi tager på ferie d 28.juni. Bilen får køreforbud efter 1.juli. Nogen der har prøvet noget lignede, troede ikke der var så lang ventetid Ellers må du jo forbi en drive-in besiktning, ....selvom der er langt imellem dem
MC Manden Besvaret June 17, 2008 Rapporter Besvaret June 17, 2008 Ellers må du jo forbi en drive-in besiktning' date=' ....selvom der er langt imellem dem[/quote'] Drive-In besiktning er noget fanden har skabt. Heldigvis har de fjernet dem igen. Hvis man ikke holder der kl. 5 om morgenen, så har man min. 4 timers kø og det var ikke altid de kunne nå alle bilerne. Til gengæld er det super nemt at bestille tid og jeg har endnu ikke oplevet forsinkelser i forbindelse med besiktning :th2:
michael og carina Besvaret June 18, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret June 18, 2008 Så gik den igennem syn:th2:
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu