Rosa Skrevet June 16, 2008 Rapporter Skrevet June 16, 2008 Halløj Er der nogen som ved om de har lignende tilbud i Sverige som de har i DK med at nedfryse et nyfødts barns stamceller? (www.copygene.com) Jeg kan kun finde det i Dk, men tror desværre ikke at de tager til Sverige og henter blod. Håber jeg er så heldig at der er en som har hørt om det herovre
Thomassen Besvaret June 17, 2008 Rapporter Besvaret June 17, 2008 Hej Vi har været i kontakt med Stamcare og de henter i Malmø. Vær opmærksom på at det ikke er så udbredt i Sverige, så viden om nedfrysning af stamceller er ikke så god på fødselsgangen. DAN
Rosa Besvaret June 18, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret June 18, 2008 :th2: Okay tak , hvad vil det sige at de ikke kender så meget til det i Sverige?
Lasse Besvaret June 18, 2008 Rapporter Besvaret June 18, 2008 Er forskerne ikke meget uenige om stamceller overhoved kan bruges til noget, en del kritikere mener jo at det bare er en meget god pengemaskine som bygger på "Vil du ikke det bedste for dine børn?"-argumentet og ikke har noget reelt indhold.
Lynge Besvaret June 18, 2008 Rapporter Besvaret June 18, 2008 Syntes også jeg hørte noget om dette i radion for lidt tid siden, lød lidt som en smart "fidus" til at tjene lidt penge. Er forskerne ikke meget uenige om stamceller overhoved kan bruges til noget' date=' en del kritikere mener jo at det bare er en meget god pengemaskine som bygger på "Vil du ikke det bedste for dine børn?"-argumentet og ikke har noget reelt indhold.[/quote']
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu