Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Halløj Er der nogen som ved om de har lignende tilbud i Sverige som de har i DK med at nedfryse et nyfødts barns stamceller? (www.copygene.com) Jeg kan kun finde det i Dk, men tror desværre ikke at de tager til Sverige og henter blod. Håber jeg er så heldig at der er en som har hørt om det herovre :love2:

Besvaret

Hej Vi har været i kontakt med Stamcare og de henter i Malmø. Vær opmærksom på at det ikke er så udbredt i Sverige, så viden om nedfrysning af stamceller er ikke så god på fødselsgangen. DAN

Besvaret

Er forskerne ikke meget uenige om stamceller overhoved kan bruges til noget, en del kritikere mener jo at det bare er en meget god pengemaskine som bygger på "Vil du ikke det bedste for dine børn?"-argumentet og ikke har noget reelt indhold.

Besvaret

Syntes også jeg hørte noget om dette i radion for lidt tid siden, lød lidt som en smart "fidus" til at tjene lidt penge.

Er forskerne ikke meget uenige om stamceller overhoved kan bruges til noget' date=' en del kritikere mener jo at det bare er en meget god pengemaskine som bygger på "Vil du ikke det bedste for dine børn?"-argumentet og ikke har noget reelt indhold.[/quote']

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...