lindholm Skrevet June 18, 2008 Rapporter Skrevet June 18, 2008 Hej alle, Min kæreste og jeg flytter i løbet af den kommende måned til Bunkeflostrand og jeg er i den forbindelse ved at undersøge nogle priserne for nogle af de faste forbrug. Jeg har bl.a. forsøgt at undersøge priser på elektricitet via EON, hvor jeg har taget udgangspunkt i deres fastpris aftale. (jf. http://www.eon.se/templates/InformationPage.aspx?id=11950) Pris for aftale, 1 år: 121,00 Årsafgift: 345,00 Forbrug (0-5.000 kWh): 295,00 Er det virkelig det rigtige regnestykke?? Betaler man ikke pr. forbrugt kWh, men i stedet bare en fast pris mellem 0-5.000 kWh? Vores forbrug har i DK været omkring 4.500 kWh/år., så det ville jo hvis jeg har forstået det rigtigt betyde at vores el ville koste under 800 SEK/år.. Hvad er det jeg har overset
Toft Besvaret June 18, 2008 Rapporter Besvaret June 18, 2008 De 121,00 er beløbet det koster dig i ører/kw, altså 1,21 sek/kw. Selvfølgelig betaler man pr kw, også her i Sverige :) De 345 sek er en årlig afgift. De 295 sek er en garanti du kan vælge at købe, hvis du har valgt fastpris 3 år. Som der står, så kan du bruge din garanti/ret til at komme ud af din 3 års aftaleperiode, så fremt priserne på el er faldet.
lindholm Besvaret June 18, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret June 18, 2008 Ja se det giver jo så vældig meget bedre mening :-) Tak for hjælpen :th2:
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu