Jump to content

Hunde forsikring, hvem har du/hvad betaler du.?

Recommended Posts

Skrevet

Som overskriften lyder, henvender denne tråd sig til hunde forsikringer.. (Syntes efterhånden vi har hørt nok om bilforsikringer og kunne ikke finde informationer her inde vedr. menneskes bedste ven´s forsikringer.) Min forsikring: IF Veterinärvård sjukdom/olycksfall forsikring Selvrisk: 2500 sek kr Årligt: 3600 sek kr. Hvad har i af forsikringer samt hvad betaler i? og ikke mindste nogle der kan anbefalde andre end lige IF:?

Besvaret

Der kører en masse reklamer for noget der hedder ageia eller den stil, ved dog ikke om det er noget ved, men de kan vel nok give et uforpligtigende tilbud :) Må i have hund nede hos jer eller er det tys tys ? :p

Besvaret

Vi har Länsförsäkringar til vores cane corso på 48 kg. Pris 1981 sek efter rabat på 10% for medlemsskab i Svenska Kennelklubben - skal opgive medlemsnummer. Dækning: Ved død: 13.000 sek Veterinär omkostninger: 30.000 sek Självrisk: 1.500 sek Vi har alle vore forsikringer i dette selskab, men det gav nu ikke den store rabat. Hunden koster som sagt 1981 sek og totalforsikring på vort 235 kvadratmeter store hus går på 3.400!!!!!

Besvaret

Vi snakkede med en kennelejer i går, da vi skal have hvalp om 5 uger. Hun fortalte, at IF var det eneste selskab der däkkede "alt". Og specielt 2 vigtige ting, som andre ikke däkkede, hvad det så lige var, kan jeg ikke huske, men det kan min bedre halvdel nok fortälle om senere:o Men ihverfald, så er der åbenbart stor forskel på hvad hundeforsikringer däkker herovre:) (måske som så meget andet...)

Besvaret

Ikke fordi jeg ikke tror dig Ikke fordi jeg ikke tror dig, men IF er kendte for at sige sådan med alle deres forsikringer :scared:

Vi snakkede med en kennelejer i går' date=' da vi skal have hvalp om 5 uger. Hun fortalte, at IF var det eneste selskab der däkkede "alt". Og specielt 2 vigtige ting, som andre ikke däkkede, hvad det så lige var, kan jeg ikke huske, men det kan min bedre halvdel nok fortälle om senere:o Men ihverfald, så er der åbenbart stor forskel på hvad hundeforsikringer däkker herovre:) (måske som så meget andet...)[/quote']
Besvaret
Ikke fordi jeg ikke tror dig' date=' men IF er kendte for at sige sådan med alle deres forsikringer :scared:[/quote']Ha ha, ok, men nu var det jo ikke en IF ansat -kan selvfølgelig være de også har indoktrineret hende:) Må lige finde ud af hvad forskellen skulle være...
Besvaret

Mortimer>>Yups det må vi faktisk godt, så intet tystys her ;) skallstorp>>>Okey, jeg vil lige se hvad folksam kan give af forsikring på vores rottweilder. gammeldansk>>Vil også lige se hvad Länsförsäkringar kan give mig af tilbud.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...