bluee Skrevet June 21, 2008 Rapporter Skrevet June 21, 2008 Her er et alternativ til broen - 1 persons "helikopter" http://www.acecraftusa.com/index.html Den kan flyve ~100km timen og bruger 18,9l på en time. Lad os sige man kunne flyve t/r til København på en time * 22 arbejdsdage og en literpris på 11 kr så vil den månedlige omkostning være 4573 kr. Gad vide om tolderne så ville begynde at opsætte gule luftbumps for at sætte farten ned hvis man kom flyvende ind? Om den ville være lovlig at flyve med i Sverige/Danmark ved jeg så ikke.
Lasse Besvaret June 21, 2008 Rapporter Besvaret June 21, 2008 Den er da også til at betale: US $59,500 så skal man også selv samle: kit requiring 30-40 hours to assemble. Gad vide hvilket satifikat man skal have for at flyve sådan én, og hvad det koster at benytte landingsbanerne?, Måske man kunne lave nogle private helikopter-landingsbaner, de kan vel være i en almindelig parcelhushave?
skallstorp Besvaret June 21, 2008 Rapporter Besvaret June 21, 2008 Alternativ Alternativet kan jo også väre at få job i Sverige :D
bluee Besvaret June 22, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret June 22, 2008 Ifgl. deres FAQ så skal man i USA ikke have certifikat da den går som letvægt flyver eller i den dur. Men umiddelbare forhindringer vil nok være: Vinter, regn, vind, torden og det faktum at man skal over vandet :-)
BS Besvaret June 22, 2008 Rapporter Besvaret June 22, 2008 ...og det faktum at man skal over vandet :-) Dér er det jo netop temmelig praktisk man kan flyve :th2:
Buddha Besvaret June 22, 2008 Rapporter Besvaret June 22, 2008 I kraft af min guddommelige status, så går jeg bare på vandet..... PS. Nogen der har et kort over bundgarnspæle og deres placering i Øresund???Dér er det jo netop temmelig praktisk man kan flyve :th2:
Lasse Besvaret June 22, 2008 Rapporter Besvaret June 22, 2008 Det er surt at løbe tør for benzin midt på øresund, med mindre man som Buddha kan gå på vandet :D
Lasse Besvaret June 22, 2008 Rapporter Besvaret June 22, 2008 Det med vind og regn, er vel ikke et større problem end på en motorcykel?
dkrath Besvaret June 23, 2008 Rapporter Besvaret June 23, 2008 Alternativet kan jo også väre at få job i Sverige :D LOL - god joke :rolleye:
skallstorp Besvaret June 23, 2008 Rapporter Besvaret June 23, 2008 Ingen joke Det er ingen joke faktisk, jeg er så trät af den bro og den måde at der bliver kört på at jeg rent faktisk har valgt at tage job i Sverige :p LOL - god joke :rolleye:
dkrath Besvaret June 23, 2008 Rapporter Besvaret June 23, 2008 Det er ingen joke faktisk' date=' jeg er så trät af den bro og den måde at der bliver kört på at jeg rent faktisk har valgt at tage job i Sverige :p[/quote'] I know ;) Men for mig er det en joke! :D
Buddha Besvaret June 23, 2008 Rapporter Besvaret June 23, 2008 www.dsb.dk Kan godt forstå dig....De kører også som vinden blæser. Det er ingen joke faktisk' date=' jeg er så trät af den bro og den måde at der bliver kört på at jeg rent faktisk har valgt at tage job i Sverige :p[/quote']
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu