Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Her er et alternativ til broen - 1 persons "helikopter"

http://www.acecraftusa.com/index.html Den kan flyve ~100km timen og bruger 18,9l på en time. Lad os sige man kunne flyve t/r til København på en time * 22 arbejdsdage og en literpris på 11 kr så vil den månedlige omkostning være 4573 kr. Gad vide om tolderne så ville begynde at opsætte gule luftbumps for at sætte farten ned hvis man kom flyvende ind? Om den ville være lovlig at flyve med i Sverige/Danmark ved jeg så ikke.
Besvaret

Den er da også til at betale: US $59,500 så skal man også selv samle: kit requiring 30-40 hours to assemble. Gad vide hvilket satifikat man skal have for at flyve sådan én, og hvad det koster at benytte landingsbanerne?, Måske man kunne lave nogle private helikopter-landingsbaner, de kan vel være i en almindelig parcelhushave? :laugh:

Besvaret

Ifgl. deres FAQ så skal man i USA ikke have certifikat da den går som letvægt flyver eller i den dur. Men umiddelbare forhindringer vil nok være: Vinter, regn, vind, torden og det faktum at man skal over vandet :-)

Besvaret

I kraft af min guddommelige status, så går jeg bare på vandet..... PS. Nogen der har et kort over bundgarnspæle og deres placering i Øresund???

Dér er det jo netop temmelig praktisk man kan flyve :th2:
Besvaret
Det er ingen joke faktisk' date=' jeg er så trät af den bro og den måde at der bliver kört på at jeg rent faktisk har valgt at tage job i Sverige :p[/quote'] I know ;) Men for mig er det en joke! :D
Besvaret
www.dsb.dk Kan godt forstå dig....De kører også som vinden blæser. :lol:
Det er ingen joke faktisk' date=' jeg er så trät af den bro og den måde at der bliver kört på at jeg rent faktisk har valgt at tage job i Sverige :p[/quote']

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...